עם ישראל מתקרב

אלירז שדה: "חייב להיות עולם הבא. אני אדם מאמין"

יוצא "האח הגדול" ומגיש ערוץ 20 אלירז שדה סיפר בראיון ל"ידיעות אחרונות" על ההתקרבות לדת. "אני לא פה סתם ולא מגיע לי כלום, הכל בזכותו. לא מתאים לי לחשוב שבאתי ל־80 שנה וזהו, לא הגיוני, חייב להיות העולם הבא" (ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אלירז שדה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יוצא תכנית הריאליטי "האח הגדול" ומגיש הטלוויזיה אלירז שדה, שלוהק לאחרונה לתכנית חדשה בהגשתו בערוץ 20, סיפר בראיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" על ההתקרבות שלו לדת והאמונה בקדוש ברוך הוא.

עוד בציצית:

הוא טען כי מטרתו של ערוץ 20 היא להנגיש את היהדות: "היום אומרים דת - אומרים רבנות; אומרים יהדות - קופצים לחרדים בפוליטיקה. הרעיון הוא להנגיש אותנו כי כולנו יהודים, אחרת מה אנחנו עושים פה? בשביל מה יש לנו מדינה בכלל, אם לא אברהם אבינו?"

שדה נשאל אם הוא אדם מאמין ואמר: "מאמין מאוד ומשתדל לעשות כמיטב יכולתי. לצערי אני נוסע בשבת וירדתי מהנחת תפילין בגלל עומס, אבל חייב לחזור לזה דחוף. אני גם משתדל ללכת לשיעור תורה אחת לשבוע, כשיש לי זמן. אני לא פה סתם ולא מגיע לי כלום, הכל בזכותו".

"הייתי בן עשירים ונפלתי וקמתי, כשהיו מיונים ל'אח הגדול' אף אחד לא הכיר אותי ונשלפתי בפינצטה, מי זה אם לא אלוהים?" אומר שדה לכתבת העיתון ומציין את העובדה שהגיע עם סרט שייצר לפסטיבל ברלין: "למה, כי אני כל כך טוב? יודעת כמה סרטים טובים נעשים פה? יודעת כמה סרטים של במאים ושחקנים מוכשרים וביקורות מהללות עולים למסך ובסוף מתפוצצים כמו בלון? קורים לי ולאחרים דברים שהם גדולים מאיתנו. הפחד הוא שיש בני אדם שבטוחים שזה הם, שהכל קורה בזכותם".

"החוק הוא פשוט" הוא הוסיף: "את תקומי, תעשי, והוא יעזור. אני רוצה להאמין שיש תכלית לחיים שלי, לא מתאים לי לחשוב שבאתי ל־80 שנה וזהו, לא הגיוני, חייב להיות העולם הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר