"אחרי החגים" כאן

דיאטת המיצים שתעזור לכם לרזות במהירות

אחרי סימני ראש השנה, הדבש והחטיפים שאכלנו בסוכה כי 'אחרי החגים נעשה דיאטה', אחרי החגים הגיע, ויש לנו הצעה שתעזור לכם לנקות את הגוף בקלות: דיאטת מיצים (בריאות)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחרי רצף החגים והימים הטובים שחגגנו בחודש האחרון, שכללו ערבוביה קשה לעיכול של סימני ראש השנה, מאכלי חג והרבה דברים שאכלנו כי "אחרי החגים נתחיל דיאטה, אז לא חשוב" - זה הזמן לתת לגוף מנוחה ולנקות אותו מכל מה שהכנסנו אליו בחודש האחרון.

דיאטת מיצים מתאימה לכל מי שרוצה לנקות את הגוף במהירות, תוך שמירה עליו ומבלי לסכן אותו. חשוב לציין כי מומלץ לבצע את הדיאטה בפיקוח של תזונאי/ת או רופא, כדי להימנע מגרימת נזקים לגוף.

במהלך דיאטת מיצים צורכים משקה שמורכב מירקות ופירות בכל מספר שעות. הרעיון הוא להזין את הגוף בויטמינים ומינרלים ולעשות זאת במהירות - מבלי להיעזר במזונות מוצקים שדורשים מהגוף לפרק אותם.

את המיצים יש לצרוך מירקות טריים, מיד לאחר שהם נסחטים. מיץ איכותי יהיה מורכב מפרי אחד (בננה, תפוח או תפוז) יחד עם מספר ירקות כמו גזר, סלרי, סלק, מלפפון וקישוא.

במהלך היום מומלץ לצרוך כוסות תה העשוי מצמחי מרפא כמו תה ירוק, תה רוזמרין, עשבי לימון או פקעות ורדים. המטרה המיידית היא ניקיון הגוף, אבל היא מלווה בבונוס: הורדה מהירה יחסית במשקל ותחושת קלילות בגוף.

דיאטת מיצים - תפריט יומי:

בבוקר שותים 2 כוסות של מים ולימון. הלימון מנקה את הכבד וממריץ את זרימת הדם. ניתן גם לשתות כוס תה בטעם אהוב.

לארוחת בוקר: שייק של סלרי, גבעולי ברוקולי, קייל, חסה ושורש ג׳ינג׳ר.

ביניים: 2 כוסות תה ירוק.

טרום צהריים: 2 כוסות נוספות של תה ירוק.

אחר צהריים: כוס של עשב חיטה טחון.

בערב: 2 צלחות של מרק ירקות טחון.

(מקור)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר