"מנסים לייבש אותנו"

נהגי אגד מאיימים: נשבות בעוד שבועיים

"פקידי המדינה מנסים לייבש אותנו ולהפוך את הנהגים לסוג של עובדי קבלן" - כך הצהיר היום יושב ראש ההסתדרות אבי ניסנקורן, שמתכונן לתת גיבוי מלא לשביתת הנהגים (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הודיע היום (שלישי) בישיבת הנהגת ההסתדרות, כי במידה ומשרדי האוצר והתחבורה לא יימצאו פתרון הולם למשבר שמאיים על עובדי חברת אגד, הם ישביתו את פעילות האוטובוסים של החברה בכל רחבי הארץ החל מהשביעי בנובמבר, בעוד כשבועיים.

עיקר המחלוקת העיקרי נעוץ בסירובה של המדינה לחתום על חידוש הסכם התשומות מול הנהלת אגד, כשלפי הטענה זה יסב לנהגים פגיעה חמורה בתנאי שכרם. לדברי ניסנקורן, "לאורך השנים, וביתר שאת בתקופה האחרונה, פקידי המדינה מנסים לייבש את אגד ולהפוך את הנהגים לסוג של עובדי קבלן. צעדים אלו, המתבצעים ברגל גסה ותוך התפשרות מדאיגה על נושאי הבטיחות, פוגעים לא רק במעמד הנהגים אלא באינטרס הציבורי הכולל".

"במקום להשקיע בתחבורה הציבורית, להעלות את ערך השעה של הנהגים, לטפל במחסור החמור של כוח אדם מיומן", המישך יו"ר ההסתדרות ותקף, "המדינה מתכננת לבטל סובסידיות שלפחות מחציתן מיועדות לממן את השירות לאוכלוסיות מוחלשות. הכוח והאחריות למנוע את העמקת המשבר ואת השלכותיו החמורות על הנהגים ועל ציבור הנוסעים, נמצא בידיהם של משרד האוצר ומשרד התחבורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר