ליד חומות ירושלים

רוכב האופניים הידוע לשמצה לאנס ארמסטרונג פגש נערים חרדים בירושלים: "העתיד"

רוכב האופניים לאנס ארמסטרונג, שתאריו נשללו ממנו לאחר שהתברר כי השתמש בסמים בשביל לשפר תוצאות מירוצים, פגש רוכבים חרדים בירושלים וכינה אותם "העתיד" (חדשות)

לאנס ארמסטרונג. ארכיון (צילום: shutterstock)

הרוכב שנושל מתאריו פגש נערים חרדים: לאנס ארמסטרונג, רוכב האופניים הידוע לשמצה בשל השימוש שלו בסמים וחומרים אסורים, פגש בירושלים נערים חרדים ושיתף תמונה שלו יחד איתם בחשבון האינסטגרם שלו, כשהוא מגדיר אותם "העתיד" של תחום רכיבת האופניים.

עוד בספורט:

ארמסטרונג מבקר בימים אלו בישראל, ומוקדם יותר השבוע פרסם תמונות שלו בהר אדיר שבגבול לבנון ובתל אביב, כשהוא כותב: "תל אביב בלילה. נרגש לבלות את השבוע במדינה הנהדרת עם חבריי הקרובים".

בעבר קטף ארמסטרונג שבעה תארי "טור-דה פראנס", אולם לאחר שהודה כי עשה שימוש בחומרים אסורים בכדי לשפר את תוצאות המירוצים, נשללו ממנו כל תאריו והוא הפך לאחד האנשים הפחות אהודים בספורט העולמי בכלל והאמריקני בפרט.

ארמסטרונג והנערים החרדים (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של לאנס ארמסטרונג)

בשנת 2013, פורסם דו"ח ענק שחשף את הרשת לשימוש בחומרים אסורים שהפעיל ארמסטרונג בכדי לזכות במירוצים, ומאוחר יותר הוא נאלץ להודות בהאשמות החמורות. בראיון טלוויזיוני לאופרה ווינפרי, אמר כי "אני יודע את האמת, והאמת לא הייתה מה שאמרתי כל השנים".

"היה לי סיפור חיים מיתולוגי שכולו לא היה נכון, זהו שקר שחוויתי הרבה פעמים. היו הרבה אנשים שלא יכלו להתמודד עם זה. עשיתי את זה לאורך כל הקריירה, הסיפור כל כך רעיל, אבל ברובו נכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר