המוח ישראלי, הכסף סיני

מיליארדר סיני ישקיע 30 מיליון דולר באפליקציה ישראלית

ווינסון וונג, ישקיע 30 מיליון דולר באפליקציית השיחות הישראלית SSL Calls המאפשרת החזקת מספרים שונים ממדינות שונות על מכשיר טלפון אחד ובסים אחד (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

אחרי תנובה, עוד חברה ישראלית תזכה להשקעה סינית מכובדת. המיליארדר הסיני ווינסון וונג נמצא במשא ומתן מתקדם להשקעה של 30 מיליון דולר באפליקציה הישראלית SSL Calls מקבוצת Rovux, כך מדווח ב'כלכליסט'. בתמורה להשקעה אמור המשקיע הסיני לקבל 70% מהאפליקציה. וינסון וונג הוא בעל השליטה בחברת איזילינק פיימנט (Easylink Payment).

SSL Calls היא אפליקציה ייחודית המאפשרת לנהל ולהשתמש במספרי טלפון שונים ממדינות שונות בו זמנית, לרבות שיחות, הודעות ותא קולי המתקיימים לגבי כל מספר ומספר בנפרד, זאת מבלי להחליף כרטיס סים או להחזיק כמה מכשירים. דבר שנוח במיוחד לאנשי עסקים שפועלים במדינות שונות או אפילו סתם אנשים שזקוקים למספר עבודה נוסף.

רכישת המספרים באפליקציה אינה דורשת כל התחייבות או הסכם מול חברות הטלפון השונות, מבטלת את כל הפרוצדורה של חיבור הקו וכן את הקושי להתנתק בסיום ההתקשרות. אין שום התחייבות בהתקשרות עם החברה וניתן לנתק כל מספר באופן מיידי.

החברה מייעדת את האפליקציה לכמה קהלי יעד, החל באנשי עסקים שצריכים מספרי טלפון שמתאימים למדינות שונות, דרך שוק התיירות למי שצריכים מספר מקומי ולכל מי שזקוק למספר נוסף.

לא מדובר בסטרטאפ ראשוני, החברה הוקמה כבר לפני כמה שנים וכבר עתה היא פועלת בכ-130 מדינות. הסינים מחפשים בשנים האחרונות השקעות בשוק ההייטק הישראלי וההערכות הן שככל הנראה נהיה עדים בהמשך לעסקאות נוספות מסוג זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר