הרפורמים רצו תקציב מעיריית ירושלים ולא יקבלו

לשמחת החרדים, גם ראש העיר ניר ברקת חבר אליהם, כך שהתנועה הרפורמית לא תוכל לבקש את התמיכה התקציבית אותה הם כל כך רצו - גם כהכרה רשמית בהם (חדשות, בארץ)

חיים אבני | כיכר השבת |
מליאת העירייה (צילום: ארכיון כיכר השבת)

הישג לחרדים בירושלים: שבעה חודשים לאחר שנציג תנועת 'התעוררות' בעיריית ירושלים ניסה להעביר תקציב עבור עמותת 'ישראל מתחדשת' המזוהה עם הרפורמים, ולאחר שהדיון פוצץ במליאת העירייה, הערב (חמישי) נכשל המהלך הרפורמי.

בעקבות נוהל טכני של משרד הפנים, הרפורמים לא יוכלו לקבל את התמיכה בשנה הקרובה. בישיבת מועצת עיריית ירושלים שהסתיימה לפני זמן קצר חבר ראש העיר ניר ברקת לצד החרדי במאבק, הצדדים לא הגיעו לפשרה וחברי המועצה החרדים ביקשו להוריד את אישור הקריטריונים לתנועה הרפורמית מסדר היום.

העובדה שהנושא הורד מעל לסדר היום במליאת העירייה למעשה מחסלת את הסיכויים לתקציב הרפורמי, שכן על פי נהלי משרד הפנים, על מנת להעביר את התמיכה נדרשת העירייה לשלוח למשרד הפנים את הקריטריונים לתמיכה על לסוף החודש הנוכחי הלועזי שמסתיים ביום שני הקרוב.

מכיוון שלא ניתן לשלוח את הקריטריונים ללא אישור המועצה, הרי שהתקציב לא יוכל לעבור לרפורמים השנה. כזכור, בוועדת התמיכות, בשלב שלפני ההצבעה במליאת העירייה, סייעה היעדרות כמה נציגים - בהם חיים אפשטיין (בני תורה) ודב קלמנוביץ' (הבית היהודי) - לאישור ההעברה התקציבית לרפורמים, אך כאמור הערב היא סוכלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר