המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בורא עולם החליט מי ייבחר לנשיא - זה שיעזור ליהודים בא"י. הוא ינקה אותו מכל הקליפות ויעשה אותו 'חדש'. הוא ישנא את היהודים בארה"ב ויגרש אותם ויאהב את היהודים בא"י (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, אוהב את היהודים, לא עוזב את היהודים והביא את היהודים בשנת תש"ח (1948) לארץ הקודש, כי הסתיימה הגלות, נגמרו ייסורי היהודים אצל הגויים באדמת הנכר והגיע הזמן שהיהודים בארץ ישראל הקדושה ירגישו עצמאות, חופש וחירות!

כל שנה בורא עולם מביא אותנו לתקופת הסליחות, ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, הושענא רבה ושמחת התורה, ופותח שנה חדשה וטובה ליהודים כדי שלא נשכח אותו ונתחבר אליו. כל חג וחג סוחף אחריו הרבה יהודים שחוזרים בתשובה.

סוכות וחול המועד ימי חג של שמחה, חג של חופש וחירות. עם ישראל יצאו בביטחון, שמחה ואמונה לסוכה ולטייל. השמחה שהייתה בסוכה הייתה שמחה לא מובנת, שמחה מיוחדת של כל יהודי ויהודי. הקדוש-ברוך-הוא עשה טוב לכל היהודים כדי לחבר אותם אליו.

מצרים חופרים מנהרות, אומרים שחופרים עשר וחופרים עשרים. הם עשו אוטוסטראדה של מנהרות. בורא עולם, אבא שבשמיים, שאוהב את היהודים ובזכותם העולם קיים, מזהיר את מצרים, את כל תושבי מצרים ואת הראשים שלהם: אם המנהרות שחפרו מתחת לתעלה מטרתן לבוא להפתיע ולהלחם נגד ארץ הקודש - בורא עולם ייתן אות לסכר אסואן והמים יכסו את כל מצרים, מצרים תיהרס כליל!

חמאס ודאע"ש ברצועת עזה, עמלקים וממזרים, נלחמים על המנהיגות והשלטון ברצועת עזה ובמדבר סיני. הם רוצים להקים מדינת דאע"ש במדבר סיני ומשם לשלוח שלוחות לכל העולם.

רוסיה מפגינה כוח בסוריה ובכל העולם. פוטין לא עושה חשבון לאף מדינה, הוא מחליט מתי יהיה שקט בסוריה ומתי יהיה שלום. הוא משחק בסוריה לפי רצונו, מתעתע בעולם, מראה שהוא שולט בעולם ואף מדינה לא מדברת ולא מעירה לו. מדינות נאט"ו חושבות שהן מפחידות את פוטין כשהן מוציאות אוניות שלהן כדי לגלות את הרוסים, הכל דיבורים. הן פוחדות מפוטין פחד מוות. מדינות נאט"ו יודעות שאם מישהו ילחץ על הכפתור וישלח טיל לאוניה רוסית - הרוסים ימחקו את אותה מדינה עם טילים גרעיניים.

בארה"ב, המתמודדים לנשיאות מדברים לא יפה אחד על השני, לא כדי להבריא את ארה"ב ולחזק את הביטחון והחברה, אלא כדי לפגוע אחד בשני בדיבורים על זימה ומעשים רעים - סדום ועמורה. בורא עולם החליט מי ייבחר לנשיא - זה שיעזור ליהודים בארץ ישראל. בורא עולם ינקה אותו מכל הקליפות ויעשה אותו 'חדש'. הוא ישנא את היהודים בארה"ב ויגרש אותם ויאהב את היהודים בארץ ישראל.

איראן שמחה על כל ההפרעות והמריבות במרוץ לנשיאות ארה"ב, צוחקת ומגחכת ולא יודעת שבורא עולם מכוון הכל ושהיא לא יכולה לעשות כלום נגד ישראל. הם רואים יום-יום איך הקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על היהודים בארץ ישראל.

עיראק מגדל בבל, הכל הרוס.

אנשי מגדל בבל רצו להגיע לקדוש-ברוך-הוא – הרס אותם ואת המגדל. עכשיו רוצים להגיע באמצעות חלליות - גם אותם יהרוס ויפיל. זה הסימן שמשיח בקרוב יתגלה.

תורכיה הטרור הורס אותה. היא רוצה להתחבר לישראל, רוצה שלום, כדי שהמוסד הישראלי יעזור לה להינצל מהטרור האכזרי. אסור לישראל להתערבב ולערבב את המוסד בתורכיה – סכנה גדולה, שיטפלו בישראל בלבד!

ירדן, המלך מדבר מדבר מדבר ושותק, מדבר מדבר מדבר ושותק, כל פעם חוזר על עצמו. ירדן מלאה פליטים שאוכלים אותה חיה.

לנסראללה וחיזבאללה אוזלת התחמושת, נהרגים לו הרבה חיילים והוא לא מקבל עזרה מסוריה ואיראן, לכן הוא יושב בשקט סביב עצמו ומדי פעם מדבר כדי להפגין כוח ולהראות שהוא על המפה. הוא יודע שישראל אוהבת שלום ואין לו פחד שתתקוף אותו. יש לו פחד מלבנון וסוריה.

ממשלת ישראל ואזרחי ישראל, לא להתרגש מהחלטות אונסק"ו, כי המחליטים כולם גויים, אז מה יחליטו? לנו יש את אבותינו אברהם, יצחק ויעקב והאמהות, שקבורים במערת המכפלה ובקבר רחל, יש לנו תורה בת אלפי שנים, יש לנו הוכחות ובית מקדש. להם אין שום דבר. כל המתנגדים לישראל וליהודים הם גויים.

צה"ל וממשלת ישראל, צריך לשים לב שחלק מהגויים בעלי תעודת זהות כחולה, עוזרים למחבלים שבאים ממקומות אחרים כדי לפגוע ביהודים.

גוג ומגוג ותוהו ובוהו זה מחוץ לארץ ישראל, הקדוש-ברוך-הוא נותן להם עשר מכות כדי שיקיימו את עשרת הדיברות בכל העולם.

יהודים, להיזהר מהתבוללות, סמים, שתייה חריפה והימורים.

אנשי השוחד, הזימה, הנוכלות והגניבות, ייתפסו כולם במערומיהם.

בשנה החדשה, מחג סוכות, יכו איתני הטבע את כדור הארץ בעוצמה אדירה שלא הייתה כמותה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שגם הגויים יזעקו ויצעקו 'איפה משיח', כמו שצעקו במצרים בזמן פרעה 'איפה משה והקדוש-ברוך-הוא'.

לאה אמנו שחררה את משיח עליון ורחל אמנו מוחלת ומוחלת ושחררה את משיח תחתון לפעילות ועבודה לעם ישראל, יש הקלה גדולה לעם ישראל!

השמחה שהייתה בחג סוכות היא חלק מהאור הגנוז. טיפה קטנה של האור הגנוז - כמה שמחה עשתה לבני האדם, בכל סוכה בעם ישראל, הקדוש-ברוך-הוא נתן להם ביטחון לפני קבלת משיח צדקנו! בזמן שמשיח צדקנו ייצא בגלוי, תראו איזה שמחה גדולה תהיה בעם ישראל! כל אחד יוכל לתקן בגלוי, בביטחון מלא ובשמחה גדולה את העיוותים שלו, לתקן את עשרת הדיברות - ויצליח לתקן!

יש עבודה גדולה ורבה למשיח גם עכשיו. יש לו הכנה אצל בורא עולם שמכין אותו למה שקורה בעולם הזה וגם מכין אותו הכנה רוחנית של טהרה וקדושה.

כל נשמות עם ישראל היהודים מחפשים את המשיח, זהו דחף פנימי שרוצים להידבק במלך המשיח. האמהות שחררו את מלך המשיח העליון והתחתון. בשמיים מחכים ובארץ מחכים, שהקדוש-ברוך-הוא ייתן את האות לגילוי משיח בפרהסיה בזמן הקרוב!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר