טרגדיה בחופשה

בן הרב התחשמל למוות, אחיו נרצח בפיגוע בעמנואל

יואל ניצני, בנו של רב קהילת 'שדה צופים' במעלות, נהרג בהתחשמלות בסיני. אחיו נרצח בתשס"א בפיגוע בעמנואל. הלוויתו בשעה 13:00 מבית ההספד בהר המנוחות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז בתשרי תשע"ז | 29.10.16
יואל ניצני ז"ל (צילום: הדס פרוש, פלאש90, באדיבות המשפחה)

אסון בסיני: משרד החוץ הישראלי מאשר כי יואל ניצני, בן 18, בנו של רב קהילת 'שדה צופים' במעלות הרב עודד ניצני, ששהה בחופשה בחצי האי סיני התחשמל אתמול (שישי) למוות בעת ששהה בבקתה שהוצפה סמוך לחופי סיני במהלך סופה שפקדה את סיני והעיר אילת בסוף השבוע.

על פי משרד החוץ, הצעיר הישראלי שהה בבקתה באחד מחופי סיני וניסה לטפל בתקלת חשמל שאירעה בעקבות הסופה, כאשר רגליו היו רטובות, הוא התחשמל ונפצע אנושות. הצעיר הובהל לבית חולים בסיני, אך שם נפטר מפצעיו.

במשרד החוץ מוסרים כי השירות ממתין לזיהוי סופי של הצעיר שיזוהה על ידי בני משפחתו וכי המשרד עומד בקשר עם המשפחה על מנת לסייע בהבאת הגופה לקבורה בישראל.

בשנת תשס"א נרצח אחיו של יואל ניצני בפיגוע ליד עמנואל, בעת שהיה באוטובוס בקו 189 של דן שעשה את דרכו בכביש שבין ההתנחלויות יקר ורבבה לבין עמנואל.

חוליית מחבלים הפעילה אז מטען צד רב עוצמה סמוך לאוטובוס ופתחה בירי כבד. עשרה ישראלים נרצחו באותו פיגוע, ולמעלה מעשרים נפצעו. חמאס נטל אחריות.

בין ההרוגים היה גם אברהם ניצני, בן 18 מביתר עילית, שהיה בדרכו חזרה לישיבה בה למד בעמנואל.

הלוויתו של יואל ניצני ז''ל תצא בשעה 13:00 מבית ההספד בהר המנוחות שם ייטמן ליד אחיו הקדוש אברהם נחמן הי''ד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר