מחיר השגעון

רק באוקראינה: אייפון 7 קיבל אייפון 7

חנות באוקראינה הציעה לחמש הראשונים שישנו את שמם ל... 'אייפון 7', מתנה מכשיר בעלות 850 דולר. מתברר שנמצא המשוגע שהסכים ושינה את שמו עבור המכשיר (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(Anna Hoychuk / Shutterstock)

הטירוף בהתגלמותו: מידי פעם עם יציאתו של דגם חדש למכשיר הסמרטפון הפופולרי של חברת אפל נראים תמונות של תורים ארוכים בפתחי החנויות של החברה לעתים גם לאורך שעות ארוכות מאד קודם פתיחת החנויות כדי לרכוש את המוצר הנחשק אך מתברר כי הטירוף יכול להגיע לשיאים גבוהים הרבה יותר.

צעיר אוקראיני שינה את שמו באופן רשמי ל'אייפון 7', לאחר שחנות אלקטרוניקה בחרה בגימיק פרסומי משעשע והציעה את המכשיר לחמשת הלקוחות הראשונים שיחליפו את שמם לשמו של האייפון החדש של אפל. בחנות לא חשבו שיש אנשים משוגעים כל כך אך מתברר כי טעתה.

הראשון, וכנראה היחיד שעשה זאת בינתיים (די ברור למה), הוא צעיר בן 20 שהגיע לקבל את האייפון ביום שישי. הוא אמר כי ייתכן שישנה את שמו בחזרה לשמו המקורי, אלכסנדר טורין, כשיהיו לו ילדים.

אייפון 7 עולה באוקראינה 850 דולר ואילו כדי להחליף את השם במדינה נדרש תשלום של 2 דולר כך שהחלפת השם הכניסה לאייפון 7 ריווח של 848 דולר.

חבריו של אייפון 7 ובני משפחתו היו בהלם בהתחלה, כשנודע להם כי הוא החליף את השם. אך לאחר מכן הם תמכו ברעיון להחליף את השם תמורת מכשיר חדש של אפל. אחותו של אייפון 7, טטיאנה פנינה, אמרה לסוכנויות הידיעות: "היה לנו קשה לקבל את השינוי וקשה להאמין שזה נכון". לאחר מכן היא הוסיפה: "כל אדם בעולם מחפש דרך להביע את עצמו. למה לא בדרך הזאת?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר