"רצה למנוע נזק מבנותיו"

'האב התוקף' הודה והורשע בסעיף קל יחסית

האב, בן למשפחה מיוחסת בציבור החרדי, שהואשם בתקיפת בנותיו, הורשע בבית המשפט בסעיף קל יחסית לאלו בהם הואשם תחילה. פרקליטו: "הודאתו - רק לטובת משפחתו" (חדשות, חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בית המשפט אישר הבוקר (ראשון) את הסדר הטיעון אליו הגיעה פרקליטות מחוז ירושלים עם האב מירושלים שהואשם תחילה בתקיפה אכזרית של שתיים מבנותיו במשך שנים, במסגרתו שונו העבירות המיוחסות לו למעשים חמורים בלבד, כפי שדווח ב"כיכר השבת". גזר הדין בגין העבירות בהן הודה צפוי לעמוד על כ-10 שנים.

כמו כן, האב חוייב בדמי פיצוי לבנותיו על סך עשרות אלפי שקלים - שאם לא יועברו להן במועד שנקבע, יתבטל מאליו הסדר הטיעון אליו הוא הגיע באמצעות פרקליטו עו"ד יהודה פריד.

כזכור, היתה זו פרשיה מסעירה בהיות האב בן למשפחה חשובה מאד בציבור החרדי, בן 50 מירושלים ואב ל-11 ילדים, שהואשם לפני חודשים ספורים כי תקף באכזריות שתיים מבנותיו כשהיו בנות שבע ו-11. יצוין, כי בני המשפחה החרדית לא הגנו על האב ושיתפו פעולה עם חוקרי המשטרה.

המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד עם קבלת הדיווח אודות חשד לכך ששתי צעירות, כיום בנות 23 ו-15.5, נפגעו על ידי אביהן מאז היו בנות 7 ו-11 פגיעה מתמשכת וארוכת שנים שמהלכה ביצע האב בבנותיו מעשים קשים ואכזריים.

מאז שעזבה את בית המשפחה, החל האב לפגוע באחת הבנות שהייתה אז כבת 11, ועד לחשיפת הפרשה. המקרה נחשף כשהבת הגדולה גילתה שהאב ממשיך בפגיעותיו גם כלפי אחותה הקטנה, וסיפרה זאת בפני קרובי המשפחה.

יהודה פריד, עורך דינו של האב, מסר ל"כיכר השבת" בתגובה: "בלב כבד הסכים מרשי לחתום על הסדר הטיעון בשל סיבה אחת ויחידה: כדי למנוע את העדת בנותיו - מה שיגרום להן נזק נפשי נוסף. מרשי יעשה הכל כדי לשקם את משפחתו. כמו כן, ההאשמות הכבדות נפלו ורק הרבה פחות מזה נשאר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר