בניחום האבלים

השופט רובינשטיין חשף את שיחתו עם הרבי מליובאוויטש

משלחת רשמית של חב"ד ניחמה את המשנה לנשיאת בית המשפט העליון השופט אליקים רובינשטיין, היושב שבעה בגין פטירת בתו. במהלכה, חשף את אחת משיחותיו עם הרבי (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבנים והשופט רובינשטיין (באדיבות המצלם)

משלחת רשמית של אגודת חסידי חב"ד ניחמה הבוקר (ראשון) את המשנה לנשיאת בית המשפט העליון השופט אליקים רובינשטיין, היושב שבעה על פטירת בתו שנפטרה לאחר מחלה קשה ויסורים גדולים.

בראש המשלחת עמדו חברי בית דין רבני חב"ד, הרבנים הגאונים הרה"ח יצחק יהודא ירוסלבסקי והרה"ח מנחם מנדל גלוכובסקי, חבר אגו"ח ומנהל המרכז החינוכי ידידותי של צא"ח הרה"ח נפתלי רוט, ומזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג ועימם השליח לשכונת קטמון הרה"ח תמיר קסטיאל, וראש סיעת יהדות התורה בירושלים יעקב הלפרין.

השופט רובינשטיין, הנחשב לידיד בית חב"ד שמשלב לא פעם את דברי הרבי מליובאוויטש בפסיקותיו, זכה להתקבל אצל הרבי בחביבות מספר פעמים והיה ידיד של מזכירו של הרבי הרה"ח בנימין קליין ע"ה.,

הבוקר הוא התרגש מהגעת המשלחת, עזב את המנחמים הרבים ונעמד מכסאו לקבלם תוך שהוא מפטיר: "יש לנו צער גדול מאוד מפטירת הבת". הרבנים אמרו לשופט רובינשטיין כי ברור להם שהרבי היה רוצה שתגיע משלחת חב"ד להביע ניחומים אחרי אסון כזה.

שיחה ארוכה התנהלה בין הרבנים חברי המשלחת למר רובינשטיין ובין הדברים סיפר השופט עובדה מפתיעה: "ישנו קטע וידאו מפורסם בו רואים שהרבי מדבר איתי על נושא שלימות הארץ ומה שעל ראש הממשלה שמיר לומר לאמריקנים בעניין, והאמת היא שאני נשלחתי על ידי ראש הממשלה אל הרבי על עניין לא פחות חשוב, נושא השיחה שהיה ברצונו של ראש הממשלה מר שמיר שאעלה בפני הרבי היה נושא אחר לגמרי; נושא הגיור והפתרון שעלה בדעתינו לבעיית חוק "מיהו יהודי" שכידוע בעייה זו היתה בראש מעייניו של הרבי, אך ברגע שהעליתי את הנושא אמר לי הרבי במילים אלו "מה שהיה היה" ומכאן נטתה השיחה לעניין אחר לגמרי, ולא ניתנה לי אפילו ההזדמנות להציע את הפתרון, וזו עובדה מעניינת שלא יודעים אותה".

בסיום ביקור הניחומין ליווה השופט רובינשטיין את המשלחת עד היציאה תוך שהוא מודה על הגעתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר