אנטישמיות בארה"ב

שני אחים נעצרו לאחר שתקפו באנטישמיות משפחה חרדית

ארצות הברית: משטרת המדינה בקונטיקט עצרה שני אחים שקראו קריאות אנטישמיות נגד בני משפחה חרדית בשדה התעופה הבינלאומי במדינה. השניים שוחררו בערבות (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
האחים דיורו שנעצרו (מתוך טוויטר)

האנטישמיות בארצות הברית: משטרת המדינה בקונטיקט הודיעה כי עצרה בסוף השבוע האחרון זוג אחים - אנטוני וניקולס דיורו בחשד כי קראו קריאות גנאי אנטישמיות לעבר משפחה חרדית בנמל התעופה ברדלי בקונטיקט ביום חמישי האחרון.

על פי הדיווחים, האחים קיללו וקראו קריאות גנאי אנטישמיות לעבר המשפחה היהודית ללא התגרות קודמת מצד המשפחה. לאחר שאב המשפחה החל לצלם את השניים, הם נמלטו מהמקום באמצעות רכבם. אב המשפחה מסר לידי השוטרים שהוזעקו לזירה את צילומי הרכב בו נסעו ולאחר זמן קצר לכדה המשטרה את האחים דיורו.

בית משפט מקומי שחרר את האחים בערבות של 10,000 דולרים ובמשטרה המדינה של קוניטקט מבטיחים למצות את הדין עם האחים המואשמים בהפרעה לסדר הציבורי ובתקיפת שוטרים.

יצויין, כי בעקבות מערכת הבחירות הסוערת בארצות הברית התרחשו לאחרונה מספר רב של תקריות אנטישמיות, כשגורמים פוליטיים גזעניים בארצות הברית התומכים במועמד הרפובליקני לנשיאות דונאלד טראמפ פתחו במספר מתקפות אנטישמיות, בין היתר ברשת האינטרנט, כנגד מטרות יהודיות. טראמפ מצידו לא התנער מהגורמים האנטישמיים וסרב לגנות תנועות אנטישמיות שהביעו תמיכה בקמפיין שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר