חקירת קלינטון

650,000 מיילים יסרקו; הבדיקה תארך שבועות

אחרי הודעת ה-FBI על חידוש החקירה נגד הילרי קלינטון דיווחים בארצות הברית מלמדים כי נמצאו 650,000 תכתובות אימייל במחשב נייד השייך לבעל יד ימינה של קלינטון (בעולם)

(צילום: shutterstock)

דיווחים בארצות הברית מלמדים כי במחשב נייד השייך לחבר הקונגרס לשעבר, אנתוני ווינר, בעלה של הומה אבדין, מי שנחשבת יד ימינה של הילרי קלינטון, נמצאו לא פחות מ-650,000 תכתובות דואר אלקטרוני, אלא שהרוב המכריע לא קשור לפרשת המיילים של קלינטון ועל פי ההערכות אלפים מתוך אותם מיילים קשורים לפרשיית המיילים של קלינטון.

חוקרי ה-FBI יאלצו כעת לסרוק את כל המיילים על מנת למצוא את המיילים שהגיעו מהשרת הפרטי של משפחת קלינטון, בעת ששימשה כמזכירת המדינה של ארצות הברית, הבדיקה עלולה לארוך שבועות על מנת שחקורי ה-FBI יוכלו לבחון אם בכלל הועברו תכתובות מסווגות למחשב הנייד.

בשעות האחרונות חזרה קלינטון והביעה פליאה על עיתוי הודעת הבולשת הפדלרית על פתיחת החקירה נגדה, 11 ימים בלבד לפני הבחירות בארצות הברית, קלינטון אמרה כי היא בטוחה כי בסיום החקירה החדשה יחזרו החוקרים על קביעתם בחודש יוני כי היא לא עברה כל עבירה פלילית.

מנגד המועמד הרפובליקני דונאלד טראמפ חוגג ביממה האחרונה את הודעת הבולשת הפדרלית שמצמצמת באופן דרמטי את הפער שצברה קלינטון בסקרים בשבועות האחרונים.

למרות צמצום הפערים בסקרים, ההערכות הם כי טראמפ יתקשה לנצח בבחירות זאת בעקבות שיטת האלקטורים המעניקה לקלינטון יתרון במדינות חשובות בארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר