גרפולוגיה: החתימה של טראמפ חושפת פרט מפתיע על עברו

הגרפולוגית תמר פינקלשטיין מנתחת את חתימתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב - דונלד טראמפ - וחושפת פרט מרתק מעברו כבחור צעיר (גרפולוגיה)

תמר פינקלשטיין | כיכר השבת |
דונלד טראמפ (צילום: shuttersock)

חתימתו של יזם הבניה ואיש העסקים דונלד טראמפ, מועמד המפלגה הרפובליקנית לבחירות לנשיאות ארה"ב, היא חתימה מלאת נוכחות, של אדם שחושב בגדול, ואי אפשר לפספס אותו.

החתימה מתאפיינת בקו אטום וגדום ובצורות זוויתיות משוננות, ללא טיפת עגלוליות, מה שמלמד על אסרטיביות רבה, נחישות, החלטיות, כוח רצון חזק, עקשנות, השגת דברים בכוח ולא מעט כעסים שבאים לידי ביטוי בתוקפנות. נוקשות רבה זו מדגישה את הקושי להתגמש ולהתפשר.

טראמפ הוא אדם אינטליגנט, תחרותי, שאפתן ומלא באנרגיות, אולם העדר צורות קעורות ורכות בחתימה מלמד על העדר אמפטיה וחוסר עדינות ורגישות במערכות היחסים השונות שהוא מנהל בחייו.

אם נשים לב, קיימת הגבהת אותיות וזיוותן באזור העליון וצפיפות רבה בין האותיות עם העדר רווח בין השם לחתימה. השילוב הזה מצביע על רצון ליצור דיונים מתוך יצר ווכחנות כאשר קיימת עמידה עיקשת על דעותיו שלו וקושי להיפתח לדעות הזולת. ניתן גם להבחין בהגדלת האות p המסיימת את השם Trump כלפי מעלה (אות זו לא שייכת לאיזור העילי) שמבטאת התנשאות וצורך לומר את המילה האחרונה. אות זו הכתובה בהגזמה נרקסיסטית, כאילו צועקת: "אני אראה לכם מי אני!".

כשמתבוננים בחתימתו של טראמפ מתקופת בחרותו, מפתיע לגלות אישיות של אדם רך יותר, רגיש, חסר ביטחון ומעט ביישן. אפשר לשער כי דונלד טראמפ, בחר להשתנות, להקשיח ולגבור על חולשותיו, או ליתר דיוק, להסתיר ולהדחיק רגשות ורגישויות שהיו קיימות אצלו. העובדה שהוא בחר לכתוב בכתב דפוס כהרגל ולא בכתב מחובר, כמקובל באנגלית, מצביעה על מסכתיות ועל רצון להציג מושלמות תוך כדי הסוואת החסרונות. וכפי שכבר אמרו עליו: "הוא אף פעם לא מתנצל, הוא אף פעם לא טועה, לא משנה כמה מטורף הדבר שאמר".

חתימתו של טראמפ בצעירותו

עד כאן בענין חתימתו של דונלד טראמפ. בפעם הבאה, תנתן במדור פרשנות גרפולוגית לחתימתה של המועמדת הנגדית לנשיאות ארה"ב, הילרי קלינטון.

>> לכל הטורים של תמר פינקלשטיין על גרפולוגיה ופענוח ציורים

תמר פינקלשטיין - גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה לגרפולוגיה מדעית בישראל. מרצה ויועצת על פי איבחון כתב-יד וציורים.

טל': 052-801-2031 | tamarf.grapho@gmail.com

כתב ידו של טראמפ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר