"עוצמתו של הציבור החרדי"

הפתעה בפ"ת: המונים גדשו את האירועים לבני הישיבות

מרדכי בן דוד וראשי ישיבות "אור ישראל" - מחד, שרוליק הרשטיק וחבר מועצת חכמי התורה - מאידך, בסיומו של הערב אמש נרשמה הצלחה לשני האירועים שיועדו לציבור החרדי של פתח תקווה (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מימין: האירוע הספרדי, משמאל: האירוע האשכנזי (באדיבות המצלמים)

יממה לאחר התחרות הגדולה והמתח הרב בקרב מארגני שני אירועי הענק לציבור החרדי בפתח תקווה מתברר כי ההצלחה האירה פנים לשני הכינוסים שנערכו עבור בני הישיבות לקראת סיום בין הזמנים ותחילת זמן חורף שייפתח בראש חודש חשון הקרוב.

ההופעה של מרדכי בן דוד בפתח תקווה

בהיכל התרבות בעיר הצטופפו אמש (ראשון) כאלף אברכים ובני ישיבות באירוע "האשכנזי" בו השתתפו באורח נדיר לראשונה רבנים וגדולי תורה כדוגמת הגאונים רבי יגאל רוזן ראש ישיבת אור ישראל, רבי מרדכי רבינוביץ ראש ישיבת אור ישראל הקטנה ורבי דוד סלומון ראש ישיבת נחלת דוד לצד ענק הזמר החסידי מרדכי בן דוד שיחד עם תזמורת 'המנגנים' העניקו ערב מוזיקלי בלתי נשכח.

מרדכי בן דוד לצד ראשי הישיבות

"המונים צבאו על הפתחים וגם אם היה אולם נוסף הוא היה מתמלא במהירות זאת עקב הביקוש הגדול שנוצר", מספרים משתתפי האירוע.

במקביל גם אולם שרת שם נערך הכינוס המקביל שזוהה עם סיעת ש"ס המקומית היה מלא וגדוש עד אפס מקום כשבאירוע הזה בו חולקו מילגות של אגף הרווחה לבני הישיבות שררה אחדות מופלאה ונצפו בו קהל של ציבורים שונים חסידים לצד ליטאים ובני עדות המזרח.

הגר"ש בעדני באירוע חלוקת המלגות

באירוע 'הספרדי' השתתפו חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני לצד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי. על החלק המוזיקלי הופקדו שרוליק הרשטיק וארהלה נחשוני ותזמורתו.

גורם בש"ס המקומית אומר ל"כיכר השבת" כי "יש לנו תחושת סיפוק של הצלחה מרובה. מתברר כי גם מרדכי בן דוד לא הצליח לפגוע באירוע תורני שכזה בו בא לידי ביטוי אחדות נדירה".

ההמונים באירוע הספרדי

לדברי גורמים תורניים בעיר מתברר כי פתח תקווה החרדית גדלה וצמחה וברוך השם ניתן לקיים שני אירועים גדולים במקביל ושניהם יהיו מלאים עד אפס מקום. "זה רק מעיד על עוצמתו וכוחו של הציבור החרדי והקהילה התורנית שהתפתחה באם המושבות בעשור האחרון בלי עין הרע", הם מציינים בסיפוק.

מרדכי בן דוד לצד ראשי הישיבות
ההמונים באירוע חלוקת המלגות
רבה של פ"ת הרב הלוי עם הגר"ש בעדני
יו"ר ש"ס דרעי נואם באירוע
דרעי באירוע הספרדי, אמש
דרעי וההמונים באירוע
יו"ר ש"ס דרעי עם סגן ראש העיר אוריאל בוסו
המונים באירוע הספרדי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר