ירי מטווח קרוב

נחשף תיעוד הטבח במרכז הקניות בוושינגטון. צפו

מצלמות האבטחה שהיו מותקנות במרכז הקניות בוושינגטון תיעדו הכל: את הקונים והמוכרים בורחים, נחבאים ולבסוף מרוססים בירי מטווח קרוב על ידי המוסלמי ממוצא טורקי (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הטבח. ללא מעצורים (צילום: מצלמות אבטחה, מתוך LiveLeak Official ביוטיוב)

מסע הירי לפני כחודש בקניון בברלינגטון שליד סיאטל, במדינת וושינגטון שבארה"ב, בו נרצחו ארבע נשים וגבר, היה טבח של ממש - כך לפי תיעוד הווידאו המזעזע שנחשף כעת ממצלמות האבטחה שהיו מותקנות במקום.

הרוצחף ארקן סטין בן 20 מוושינגטון, הוא מוסלמי שהיגר מטורקיה, ובחקירתו הודה במעשים. גורמים ברשויות הביטחון בארה"ב אמרו כי לא מדובר במתקפת טרור, ואינם אינם יודעים מה היה המניע של סטין.

תחילה התנהל מצוד אחר "גבר חמוש ממוצא היספני, לבוש חולצה שחורה, שנראה נמלט רגלית בכביש ראשי אחרי הטבח במחלקת האיפור של חנות הכלבו מייסיס", כך לפי הודעת הרשויות. "המצוד אחר היורה נמשך. הישארו בבית, הישארו בטוחים", הומלץ לתושבים.

עדי ראייה סיפרו על המראות הקשים בקניון. ברנדי מונטרויל סיפרה ל-CNN כי צפתה בסרט בעת שהנוכחים התבקשו לעזוב. "לא ידעתי כלום", אמרה. "כולנו קיבלנו הוראה לעזוב מיידית. ברגע הראשון חשבתי שמדובר בתרגיל, אבל לא לקחנו סיכון והתפנינו במהירות. כשיצאנו, לא ידענו אם זו שריפה, אז חיפשנו עשן או משהו כזה. ואז שוטרים הגיעו והחלו לשאול אותנו אם ראינו משהו", תיארה.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר