תיעוד מחריד

הנהג חוצה באור אדום - מתנגש באוטובוס ונמחץ למוות

מצלמה שהותקנה ברכב תיעדה את התאונה המחרידה בצומת בית חלקיה. גבר כבן 50 נראה דוהר אל הצומת באור אדום, מנסה לבלום - מאוחר מדי, ונמחץ למוות מתחת לאוטובוס • צפו (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: שי, מתוך ynet; תמונה: דוברות מד"א)

גבר כבן 50, נכנס אמש (שני) אל צומת בית חלקיה, בכביש 3 סמוך לגדרה, באור אדום, התנגש חזיתית באוטובוס ונהרג לאחר שהרכב בו נהג נמחץ והתרסק.

רגע התאונה המחרידה, תועדה במצלמת דרך שהותקנה ברכב שנסע מאחורי הרכב שנפגע ופורסמה ב-ynet, ומוכיחה כיצד הנהג פולש לצומת באור אדום אך שניות ספורות קודם לכן מבחין בעלול להתרחש ומנסה לבלום אך מאוחר מדי.

שי, הנהג ברכב, סיפר: "ניסיתי לאותת לו, אבל הוא המשיך ישר ברמזור. יצאתי לראות אם אפשר לעשות משהו, אבל לא היה אפשר לעשות כלום".

הנהג, נמחץ מתחת לאוטובוס ולכוחות ההצלה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו במקום. לוחמי האש עמלו במשך זמן רב כדי לחלץ את גופתו מבין הריסות הרכב.

חובש רפואת חירום, כונן מד"א יוסי סמדג'ה, שהגיע למקום סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. נהג הרכב הפרטי נלכד מתחת לאוטובוס עם פגיעה רב-מערכתית קשה. במקביל לפעולות החילוץ ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד. נהג האוטובוס, גבר כבן 30, נחבל באופן קל וטופל במקום".

הבוקר הותר לפרסום כי הנהג שנהרג הוא עמית אלון ז"ל, בן 48 ממושב באר טוביה. הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים בני 12, 15 ו-17.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר