בתהלוכה וריקודים

הערב: ישיבת וולפסון תחנוך את "קרית הישיבה"

תלמידי ישיבת "נתיבות חכמה-וולפסון", ראשי הישיבה ותושבי בית גן יחגגו הערב את חנוכת משכנה החדש של הישיבה בשכונה בתהלוכה עם ספרי התורה וקביעת מזוזות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
היכל בית המדרש החדש (באדיבות המצלם)

תושבי בית וגן נערכים לקראת אירוע מרכזי שיתקיים הערב (שלישי) בשיאו מאות תלמידי ישיבת "נתיבות חכמה-וולפסון" בראשות ראשי הישיבה הגר"ד וולפסון והגר"ב נויבירט יובילו בשירה ובריקודים את ספרי התורה אל עבר משכנה החדש של הישיבה.

כזכור, ישיבת וולפסון שנוסדה לפני כשמונה שנים, גדלה בקצב מהיר ובשל כך נאלצו ראשי הישיבה למצוא פתרונות ולשכור מבנים נוספים על מנת להכיל את מאות תלמידי הישיבה כאשר הצפיפות בבנין המרכזי הפכה לקשה ובלתי נסבלת משנה לשנה.

מלבד הצפיפות בבנין המרכזי נאלצו בני הישיבה להתפזר במבנים שונים ששימשו כפנימיה כאשר בחלקם אף הוצאו צווי הריסה על ידי העיריה עימם נאלצה הישיבה להתמודד.

כזכור, לפני מספר חודשים, נחשף ב"כיכר השבת" כי ראשי הישיבה הודיעו על כך שנמצא מקום של קבע עבור הישיבה בקומפלקס בניינים השוכן בפאתי בית וגן בגבול שכונת רמת שרת, שיוכלו להכיל את כל התלמידים ברווח ובתנאים נאותים.

בניינים אלו ישמשו כ"קרית הישיבה" ויכילו את כל מבני הישיבה כגוש אחד מבלי שהתלמידים יאלצו להתפזר.

לאחר תקופה קצרה של שיפוצים על מנת להכין ולהתאים את הבניינים לשימוש הישיבה, הערב - ליל א' חשוון עם תחילת "זמן חורף" - צפויה הישיבה להעביר את משכנה, בטקס רב רושם ובתהלוכה רבת משתתפים שתעבור ברחובותיה הראשיים של השכונה, בה יעבירו בני הישיבה את ספרי התורה לארון הקודש במשכנם החדש.

לטקס הוזמנו הורי התלמידים, בוגרי הישיבה, ידידיה ומוקיריה. הנהלת הישיבה אף הזמינה את כל תושבי בית וגן שהיו שותפים לחבלי לידתה של הישיבה לבא ולחגוג עם לומדי התורה את יסוד משכן הקבע שתהווה "קרית הישיבה.

בסיום התהלוכה צפויים ראשי הישיבה לקבוע את מזוזות הכניסה בשערי הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר