המשבר בשד' הנציב

היום: פגישה מכרעת לגבי עתיד גני הילדים בבני ברק

כבר כמה ימים שתלמידות גן הילדים בשיכון ג׳ בבני ברק מגיעות ללמוד בפתח לשכת ראש העיר, במחאה על אי מציאת פתרון ראוי עבורן. היום - סיכוי סביר לסוופה של הסאגה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראש העירייה חנוך זייברט (צילום ארכיון: מאיר אלפסי, כיכר השבת. תמונה ראשית: אחד ההורים)

הבוקר (שלישי) הגיעו שוב, זה היום השלישי, תלמידות גן הילדים בשיכון ג' בבני ברק ללמוד בפתח לשכתו של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט במחאה על אי מציאת פתרון ראוי עבור מקום לימודים מסודר לבנות הקטנות.

ל"כיכר השבת" נודע, כי היום בשעה 15:00 צפוי ראש העיר חנוך זייברט להיפגש בלשכתו עם נציגי ההורים במטרה למצוא פתרון למשבר שנוצר, לאחר שמשרד החינוך קבע כי יש לאסור את פתיחת הגן בשדרות הנציב - זאת עקב העובדה שלא ניתן רשיון ממשרד הבריאות.

ההורים הקימו וועד המורכב מהרבנים ארנטרוי, ביקל וזאבי שייצגו אותם במשא ומתן מול ראש העיר. עוד נודע ל"כיכר השבת", כי בשעות האחרונות פועל זייברט בקדחתנות על מנת למצוא פתרון למשבר. "לא ייתכן מצב בו לילדים לא יהיה מקום לימודים מסודר", אמר למקורביו והבטיח להפוך את העולם למציאת פתרון.

על פי המסתמן, עד הצהריים מקווים בעירייה כי יושג היתר ממשרד הבריאות ללמוד בגן הילדים, נגדו הוצא צו המניעה. או אז יאשרו גם במשרד החינוך את פתיחת הגן והכל יבוא על מקומו בשלום.

באם לא יהיה כישלון של הרגע האחרון, הרי שהתקווה היא כי כבר מחר יוכלו הילדות ללמוד בגן החדש שהוקם עבורן בשדרות הנציב בבני ברק, אומרים באופטימיות גורמים בעירייה.

עם זאת ייתכן ותושבי הרחוב יתנגדו לפתרון המוצע ויפנו לבית המשפט כדי לעצור זאת מה שיותיר את המצב הבעייתי של גן הילדים על כנו. זה מעגל קסמים שמורכב מהעירייה, הורי תלמידים ותושבי הרחוב. גם אם זייברט יגיע לסיכום עם ההורים, התושבים עדיין יכולים למנוע את הפתרון ולפנות שוב לבית משפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר