פתרון זמני: הילדות ילמדו בלשכת סגן ראש העיר

בבני ברק נפגשו הערב ראש העיר ונציגי ההורים של גן הילדים שהילדות שהיו אמורות ללמוד בו נותרו ללא מקום לימודים מסודר. הפתרון הזמני: לימודים בלשכת סגן ראש העיר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגישה עם ראש העיר, היום (באדיבות המצלם)

בבני ברק נפגשו הערב (שלישי) נציגי ההורים של גן הילדים שהילדות שהיו אמורות ללמוד בו נותרו ללא מקום לימודים מסודר, זאת בעקבות עימות משפטי שנוצר בין העירייה לתושבי רחוב שדרות הנציב, וצו הסגירה שהוצא למבנה - עם ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, זאת על מנת למצוא פתרון לסוגיה המטרידה את מנוחת ההורים.

בפגישה השתתפו זייברט, עוזרו יוסי צימט, נחמיה שקדי ראש לשכתו של מ"מ ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, מוטי ויסלובסקי, צביקה אייזן ונציגי ההורים. במהלך הפגישה שנערכה לטענת הנוכחים באווירה חיובית, הוחלט לנסות לגשר על הפערים ולמצוא פתרון סופי למשבר המעיב על שלוותן של 64 משפחות.

בעירייה הסבירו כי הבעיה כעת הינה התלונה המשפטית שהגישו תושבי הרחוב נגד הצבת מבנה הגן, מה שלא מאפשר את פתיחתו וגורם לעיכוב בפתיחת שנת הלימודים.

מאידך, טענו נציגי ההורים כי אותם לא מעניין מי תובע את העירייה, והם לא צריכים ליפול בין הכסאות בגלל המאבק של התושבים באזור בעירייה. "הילדות שלנו צריכות ללמוד במקום מסודר, לא אכפת לנו מי רב עם מי" הבהירו נציגי ההורים.

לסיום, הבטיחו בעירייה כי בימים הקרובים ינסו להוציא אישורים מסודרים ממשרדי החינוך והבריאות שיאפשרו את פתיחת המבנה, ועד אז ילמדו הילדות במבנה העירייה, בסמיכות ללשכתו של הרב רובינשטיין, כאשר ידאגו להם מטעם הלשכה למקום מסודר, אוכל ושתייה עד שיימצא הפתרון הסופי.

מקורבי הרב רובינשטיין אמרו בפגישה כי הוא לוקח אחריות לפתרון הבעיה יחד עם ראש העיר, וכי עד שהדבר יסתדר באופן מוחלט ילמדו הילדות ליד הלשכה שלו. "אנחנו מקווים שנקבל כבר בימים הקרובים את האישורים לפתיחת הגן ואם לא נמצא מקום חילופי. יהיה פתרון" אומרים המקורבים.

יצויין, כי לדברי התושבים בשדרות הנציב קשה להניח שיינתנו האישורים לפתיחת הגן. "מי שראה מה שבית המשפט כתב על התנהלות העירייה המבקשת לאשר בדיעבד את התנהלותה מבין שלא יכול להינתן אישור על פתיחת המקום. השופט כותב שהעירייה פעלה תוך הפרת הנהלים וקיבעה עובדות בשטח כאילו "לית דין ולית דיין".

"אצלינו לא יפתחו את הגן ויהי מה" אומרים התושבים בשד׳ הנציב וממליצים לעירייה ולהורים להגיע לפתרון בפתיחת הגן במקום אחר ולא על חשבונם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר