יום הבחירות בארה"ב - רמז להשגחה פרטית מופלאה

בהשגחה פרטית מופלאה חל יום הבחירות בארצות הברית של אמריקה בתחילת השנה העברית שלנו. עניין זה בא להעביר לנו מסר חד וברור: עלינו להתפלל ל-ה' יתברך-שייבחר בארצות הברית הנשיא שיהיה הטוב ביותר בעבור עם ישראל (אקטואלי)

הרב עידו וובר (צילום מסך )

פתחנו השבוע בסייעתא דשמיא את השבוע המלא הראשון של ימי החולין השייכים לשנת תשע''ז.

המדרש אומר: "שלושה דברים צריך לבקש רחמים עליהם בכל שנה ושנה: על שנה טובה, על מלך טוב ועל חלום טוב", והנה בהשגחה פרטית מופלאה חל יום הבחירות בארצות הברית של אמריקה בתחילת השנה העברית שלנו.

עניין זה בא להעביר לנו מסר חד וברור: עלינו להתפלל ל-ה' יתברך-שייבחר בארצות הברית הנשיא שיהיה הטוב ביותר בעבור עם ישראל.

כשמתבוננים בשני המועמדים הרצים לנשיאות, ובמיוחד כששומעים את דבריהם, עולה תמונה ברורה לחלוטין ששום בר דעת לא יוכל להכחיש אותה: דונלד טראמפ - הוא המועמד הטוב יותר עבור עם ישראל ולא המועמדת האחרת שאחד מהמומחים אשר לא נמנה על אוהדיו של טראמפ אמר עליה: 'לא הייתי רוצה להיקלע לסמטה חשוכה עם האישה המתוחכמת הזו שאינה דוברת אמת'.

אז נכון שאומרים על טראמפ שהוא לא יציב ואפילו גרוע מזה, אולם לנו יש כלל הלכתי ברור: ''אין ספק מוציא מידי ודאי"

כלומר, עדיף הספק שאופף את טראמפ אשר מצדד בריש גלי בשלימות ארץ ישראל ובזכות המלאה של עם ישראל לשבת בשלווה בארצו על כל גבולותיה ושהכריז על ירושלים כבירתה הנצחית של עם ישראל, מאשר קלינטון שבוודאי תמשיך ואף תחמיר (באם תיבחר חלילה) את מדיניות הנשיא האמריקני הנוכחי שמבקש לערער את אחיזתנו הלגיטימית בירושלים ובגבולות ארץ ישראל השלימה.

ובעניין אחר: אחד מעלוני השבת הפופולריים הציג בשבת האחרונה תמונה שבה נראים גברים אשר מתבוננים ומאזינים לשיעור אשר אישה מעבירה בנושא פרשת השבוע.

מחובתנו למחות בפרסום זה שמצטייר כמעין תמיכה בתופעה פסולה זו אשר נוגדת לחלוטין את ההלכה הצרופה. הגמרא במסכת עבודה זרה (דף כ' עמוד ב') קובעת במפורש - שאסור להסתכל באשה.

מעולם לא נשמע במחננו שצבור גברים יראי ה' ילך לראות ולשמוע אישה שמעבירה שיעור תורני. מאז ומעולם מקובל בקרב שומרי התורה והמצוות שאישה מוסרת שיעור לנשים בלבד ולא לציבור של גברים.

"ויהי רצון ש-ה' יתברך יערה עלינו רוח ממרום ונזכה לקיים את מצוות לימוד התורה בטהרה ושלא בדרך שתביאנו לידי עבירה .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר