חשיפת "כיכר השבת"

העיתונאי אבי מימרן חושף לראשונה: זה הקמע שמרן הגר"ע יוסף כתב

לפני כחודש וחצי חשף "כיכר השבת" כי ברחוב הקבלן 45 נמצא ספר ובתוכו כתב מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל קמע בכתב ידו. כעת, הקמע נחשף לציבור על ידי אבי מימרן • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם )

חשיפת "כיכר השבת": לפני כחודש וחצי חשף "כיכר השבת" כי ברחוב הקבלן 45 נמצא ספר ובתוכו כתב מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל קמע לסגולה בכתב ידו, קמע שמעולם לא נחשף לציבור.

חשיפה: קמיע בכתב ידו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל התגלה בין ספריו

העיתונאי אבי מימרן, איש רדיו 'קול חי', חושף לראשונה את צילום הספר והקמע שמרן זצ"ל כתב בכתב ידו.

"אני מחזיק פה בידיים ספר נדיר של מרן הרב עובדיה יוסף", מספר מימרן. "ספר ששייך למרן. ספר 'אור המאיר'. מרן כותב 'הספר ניתן לי במתנה על ידי רבי הרב עזרא שרים שליט"א, כ"א אלול תשי"א', הספר הזה היה מונח בספריה של הרב כשישים שנה, ספר עתיק".

מימרן מוסיף: "שמעתי מאנשים שהרב היה נגד קמעות ושלעולם הרב לא כתב קמע, מספרים כל מיני סיפורים. בואו נראה ביחד". מימרן פותח את הספר ומציג את כתב היד של מרן ובו כתב את הקמע עם רצף שמות הקודש.

"מה שאנחנו יודעים", הוסיף מימרן, "הקמע נכתב בחברותא עם גדול המקובלים הרב מרדכי שרעבי ע"ה, בשנים האלו הרב עלה ממצרים ולמד חברותא עם הרב שרעבי".

לסיום אומר מימרן: "אני רק יודע שמי שמטיל ספק בכתב הזה, יכול להטיל ספק בכל הכתבים של מרן, אותה יד שכתבה את זה כתבה את הספרים".

צפו בווידאו המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר