"צעד מביע אמון"

עיריית ירושלים נפרדה מח"כ מיכאל מלכיאלי • צפו

צמרת עיריית ירושלים בראשות ראש העיר ניר ברקת נפרדה מחבר מועצת העיר המתפטר מיכאל מלכיאלי שיושבע אחר הצהריים לתפקיד חבר כנסת מטעם תנועת ש"ס (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הפרידה ממלכיאלי (באדיבות המצלם)

נפרדים: צמרת עיריית ירושלים בראשות ראש העיר ניר ברקת נפרדה הבוקר (רביעי) מחבר מועצת העיר המתפטר מיכאל מלכיאלי שיושבע אחר הצהריים לתפקיד חבר כנסת מטעם תנועת ש"ס, וזאת במהלך ישיבה של הוועדה לתכנון ובניה, האחרונה בהשתתפות מלכיאלי.

מלכיאלי אמר באירוע: "אני רוצה לאמר שהשעות הכי יפות שלי עם ניר היו כאשר ישבנו על התקציבים, היו לי שיחות עם ניר ותמיד היה בכבוד, בסוף שנינו יצאנו מרוצים ומנצחים, ראש העיר ניווט בצורה הטובה והיפה ביותר. מגיע לך הרבה תודה על היחס הטוב שלך, נשאר חברים, אהיה שגריר שלך". ברקת השיב: "זה מתחיל הלילה, אתה יודע".

ניר ברקת אמר במסיבה: "כל הכבוד לאריה דרעי, לעשות צעד כזה זה צעד מביע אמון בך, כשהוא יודע שאתה תוכל לייצג אותו ואת הבוחרים שלך בכנסת. תנאי הכרחי לצעד כזה - זה שהוא סומך על מי שנכנס".

סגן ראש העיר יוסי דייטש אמר: "אני היום ברגשות מאוד מעורבים. בסך הכל, אני חושב שהחבר המקצועי, והצורה שבא הוא למד את המקצוע שלו, אני חייב לומר שהוא היה פייטר אמיתי פה בוועדה, לאבד את החבר מהוועדה זה הפסד לירושלים, תושבי ירושלים הפסידו את אחת הכוחות הטובים שלהם, איבדו את אחת האנשים הטובים. אבל מצד שני, אנשי ש"ס בארצי הרוויחו, אזרחי המדינה הרוויחו שליח נאמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר