במענה ליעקב אשר

איציק כהן הבטיח: אקדם הקמת מנהלת דיור חרדי

ח"כ יעקב אשר הגיש שאילתה בנושא מצוקת הדיור החרדי והצורך בהקמת מנהלת דיור, בתגובה, הבטיח סגן שר האוצר להביא את ההצעה בפני הגורמים הנוגעים בדבר. צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בעת ששר האוצר משה כחלון השיב לשאילתה בנושא תוכנית החומש למגזר הדרוזי הגיש ח"כ יעקב אשר שאילתה כבקשה בנושא מצוקת הדיור החרדי והצורך בהקמת מנהלת דיור שתפעל בצורה ממוקדת מטרה ליישום פתרונות למצוקת הדיור החרדי.

"תוכנית החומש של המגזר הדרוזי שאנחנו תומכים בה היא חלק ממספר החלטות ממשלה לה אנו עדים שמקימים מנהלת לביצוע החלטות ממשלה למגזרים ייעודיים", אמר אשר. "מצוקת הדיור החרדי חריפה במיוחד והתקבלה הצעת מחליטים בקבינט הדיור שנותנת פלטפורמה לפתרון מצוקת הדיור הקשה והייחודית לציבור החרדי כי יש לו את הצרכים הייחודיים שלו".

"אני מבקש", ביקש ח"כ אשר משר האוצר, "שכמו שמקימים מנהלת לפיתוח במגזר הדרוזי יש להקים מנהלת דיור חרדית שתפעל תחת משרד האוצר ומשרד השיכון כי רק מנהלת מכוונת מטרה שזה העניין שהיא צריכה לייצג והיא משתתפת בכל הפורומים של התכנון והשיווק תוכל לסייע ביישום פתרונות הדיור למגזר החרדי, אנחנו רוצים פתרונות דיור לכולם אך גם לציבור החרדי".

סגן שר האוצר יצחק כהן השיב לשאילתה כי "אכן שוררת בציבור החרדי מצוקת דיור חריפה והקמת מנהלת דיור שתפעל בצורה ממוקדת זה רעיון שצריך לקדם והוא יפעל להביא את ההצעה בפני הגורמים הנוגעים במשרד האוצר ובמטה הדיור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר