המאבק החדש של פעילי הימין

ה"מואזין" הגיע לבית ראש עיריית ירושלים בבית הכרם

פעילי ימין וועד המאבק של תושבי פסגת זאב הגיעו בשעות הבוקר לביתו של ראש העיר ניר ברקת והשמיעו באמצעות רמקול את קריאות המואזין זאת במחאה על הרעש ממנו הם סובלים (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(שמואל קלדרון)

כמה פעילי ימין ותושבי שכונת פסגת זאב הגיעו בשעה שש בבוקר ליד ביתו של ראש העיר ניר ברקת בשכונת בית הכרם מלווים ברמקול במחאה על רעש המואזין שמציק להם לאורך כל שעות היממה.

לטענת הפעילים הם אף התחשבו בשכנים ובברקת שלא הגיעו בשעה המקורית בה משמיע המואזין את יללותיו מידי לילה והגיעו רק בשעה 6 בבוקר.

לאחר כמה דקות של מחאה הגיעו למקום שוטרים שאילצו אותם לכבות את הרמקול ולעזוב את המקום.

"הבוקר נאלצנו להפר את שלוות שכונת בית הכרם הירושלמית כחלק מהמאבק ברעשי המואזין, יחד עם ועד מאבק תושבי פסגת זאב הגענו לביתו של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת עם רמקולים שדימו את קולות רעשי המסגדים מהם סובלים אלפי משפחות בשכונות השונות בירושלים", אמר בתגובה פעיל הימין יוסי דוידוב, ממארגני ההפגנה והוסיף, "אנו מתנצלים בפני השכנים במקום וקוראים להם לחבור אלינו למאבק על מנת שנפסיק את הביקורים במקום".

לא ידוע אם יש קשר לדבר, אתמול בערב פרסמה הדוברות של לשכתו של ברקת כי ראש העיר הנחה לגבש בשיתוף המשטרה תכנית פעולה להסדרת ואכיפת חוק הרעש הנובע מקריאות המואזין.

על פי ההודעה ראש העיר ירושלים ניר ברקת, הנחה את מנכ"ל העירייה אמנון מרחב לגבש בשיתוף המשטרה תכנית פעולה להסדרת ואכיפת חוק הרעש הנובע מקריאות המואזין. ברקת פנה במכתב לניצב יורם הלוי, מפקד מחוז ירושלים במשטרה, בעקבות פניות רבות שקיבל ובעקבות מכתבה של סגנית ראש העיר יעל ענתבי וציין כי "מהתלונות הרבות אותן אני מקבל עולה כי קריאות המואזין המגיעות ממסגדים משכונות סמוכות מהוות מטרד קשה מנשוא. האתגר העומד בפנינו מחייב שיתוף פעולה בין העירייה למשטרה לפיתרון הנושא תוך הפעלה משותפת של סמכויות המשטרה והעירייה וכן שיח משותף עם המנהיגות המקומית בשכונות הערביות, המינהלים הקהילתיים והתושבים בשכונות הסמוכות, המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הפנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר