"ספר תורה זה מוצג טלוויזיוני?"

סערה בעקבות כוכבת הריאליטי וספר התורה: "זה מזעזע"

תמונתה של כוכבת הריאליטי יוכי אפוליאון יושבת לצד ספר תורה שהוכנס לזכר אביה ז"ל - שפורסמה ב'כיכר השבת' - חוללה סערה. הרב מרדכי בלוי: "זה מוצג טלוויזיוני?" (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אפוליון עם ספר התורה (צילום: מתוך פייסבוק)

אמש (רביעי) התקיים מעמד הכנסת ספר תורה לישיבת "בית מאיר" בבני ברק לעילוי נשמתו ולזכרו הטהור של הרב בנימין אפוליון ז"ל מחשובי תושבי העיר שנפטר לבית עולמו בדמי ימיו.

במעמד התורני השתתפו ראשי הישיבה רבניה ומאות תלמידים ובוגרים שרקדו במשך שעות ארוכות לפני התורה.

אלא תיעוד שפרסם אמש "כיכר השבת" בו נראתה בתו של אפוליאון, כוכבת הריאליטי, יוכי אפוליאון, כשהיא מצולמת אוחזת בנוצה לצד ספר התורה במעמד כתיבת האותיות - עוררה סערה גדולה.

רבים סברו כי הבת הידועה מהתוכנית "המירוץ למיליון" כתבה בעצמה אות בספר התורה ונחרדו מהזלזול לכאורה בתורה הקדושה.

הרב מרדכי בלוי, עסקן ידוע ויו"ר משמרת הקודש והחינוך, התבטא בשיחות פנימיות כי מדובר באירוע חמור. "אם זה נכון אז מה התלונה על נשות הכותל והרפורמים", אמר למקורביו.

הרב בלוי הוסיף כי "אם בתוככי העיר בני ברק, סמוך ונראה לרחוב רשב"ם, עושים צחוק מספר תורה איך נבוא בטענות לאחרים".

בהמשך לאחר שנטען כי לא כתבה ממש אלא רק הצטלמה הגיב: "מזעזע, גם אם היא לא ממש כתבה אות בספר תורה, זה מותר?! ספר תורה זה מוצג טלוויזיוני? השם ירחם".

גם הרב חיים אמסלם התייחס לסערה והגיב בדף הפייסבוק את הסטטוס הבא: "כשהם רוצים הכל בסדר, הכל כשר, אם מישהו מהציונות הדתית או הכיפות הסרוגות או החרדים העובדים, או הספרדים בכלל, היה מפרסם בגאון מישהי שנדמת ככותבת אות בספר תורה היו מזמן קוברים אותו חי, והתואר 'רפורמי' היה עדין לעומתו… חבורת צבועים ואינטרסנטים, למען בצע כסף ימכרו את הסבתא שלהם".

יצויין כי מנגד עסקנים אחרים דווקא מגלים סנגוריה ואומרים: "חבל שיש כאלו שמנסים לתפוס טרמפ שלילי כאשר כל המגמה והכוונה היתה חיובית. היא הרי לא כתבה בפועל ובסך הכל ביקשה להתייחד עם זכר אביה בדרך קדושה ותורנית. מה פסול בכך? להיפך. סוף סוף הבת שיצאה בשאלה שבה לחיק המסורת ומשתתפת בטקס שכולו עילוי נשמה לנשמת אביה ז"ל".

תגובת יוכי אפוליאון לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה, לכשזו תתקבל - נפרסמה לאלתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר