"מדובר בסיוט מתמשך"

מצור בירושלים: אלפים נתקעים שעות בפקקים - מדי בוקר

בירת ישראל נתונה מדי בוקר במצור. עשרות אלפים משתרכים לאיטם בפקק ענק לאורך כביש גולדה מאיר - ופתרון? אין בנמצא • התושבים זועמים על העירייה: "מפקירים אותנו, מדובר בסיוט" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אבי דנינו, באדיבות המצלם )

מצור בבירת ישראל: עשרות אלפי תושבי השכונות החרדיות בירושלים - רמות, הר שמואל, והעולים לעיר מכביש 443, סובלים מידי בוקר בבוקרו מפקקים ארוכים ומתסכלים שנמשכים זמן רב, לעתים אף יותר משעתיים. הסיבה: אזור התעשייה הר חוצבים והעובדה שהציר הפך לכניסה מרכזית לעיר.

קרא עוד:

בעיריית ירושלים מודעים לעובדה כי עשרות אלפים סובלים מהמצוקה הנוראית, שבכדי להגיע לעבודה בזמן הם צריכים לצאת לפחות שעה לפני הזמן המשוער. הילדים שעושים את דרכם לתלמודי התורה, הבחורים שיוצאים לישיבות במרכז העיר מאחרים מידי בוקר - אך נראה כי לעירייה אין פתרון.

>> גם אתם סובלים מהפקק? נתקעים בו מדי בוקר?
מערכת "כיכר השבת" ממתינה לסיפור שלכם - כאן <<

הפקקים מתחילים לא אחת מאזור צומת קבר שמואל הנביא ונמשך עד לצומת הר חוצבים, במקביל הפקק משתרך אל תוך כביש בגין עד לליפתא.

התושבים הרבים מתוסכלים, זועמים ומפנים אצבע מאשימה לעיריית ירושלים. המצוקה נמשכת למעלה משנתיים ובמקום שהעירייה תציג פתרון - המצב בשטח הולך ומחמיר. "מפקירים אותנו", הם אומרים.

הפקק מנקודת מבטו של הנהג

נתנאל, תושב השכונה אמר ל"כיכר השבת" כי "מידי יום אנחנו צריכים לבזבז שעה ויותר מזמננו כדי להגיע למקומות במרחק 5-10 דקות נסיעה, זה לא ייתכן ששכונה שלמה נמצאת כל בוקר במצור. האידיוט שתכנן את הכבישים באיזור לא לקח בחשבון את העומס של הר חוצבים והכניסה לעיר מכיוון 443 ואת המחיר אנחנו צריכים לשלם מידי בוקר".

תושב נוסף הוסיף: "מדובר בסיוט מתמשך, אף אחד לא עושה כלום, לא חברי המועצה, לא שר התחבורה, לא ראש העיר, אמבולנסים עומדים בפקקים של שעה שלמה. ראש העיר ברקת גר בבית הכרם, בשכונה של עשירים, הוא לא יודע מה קורה סביבו".

"אנשים סובלים, יש מצור, מאחרים למוסדות, לעבודות. אף אחד לא חושב על פתרון. כל שכונת רמות במצור, אף אחד לא עושה דבר בנידון, בושה", הוא מוסיף בזעם.

תגובת עיריית ירושלים לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר