המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הגשם והסופות שהיו ביום חמישי בארץ ישראל הם מעשיו של בורא עולם, שפתח את הברכה ואת הדרך לכניסת החורף והתחלתו, סימן ברכה לחיים טובים ולחורף טוב (המסר השבועי)

(צילום: תאיר נרי)

בורא עולם מנהיג את העולם, מוביל ומכוון את העולם כולו לקיים את עשרת הדיברות, לא רק את היהודים - את כל העולם, או שיקיימו את עשרת הדיברות, או שכל העולם יקבל את עשרת המכות שהיו במצרים.

בישראל ארץ הקודש, עמוד האש עוטף את גבולות ישראל. בורא עולם אומר לעם ישראל: 'תקיימו את עשרת הדיברות, תלמדו תורה, תתפללו אליי ואני אשמור עליכם מכל משמר, אגן עליכם מפני כל האויבים, אפתח ואתן לכם את כל הטוב שבעולם!'

בעולם יהיו רוחות קשות, רעידות אדמה קשות, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, שריפות ואש, יהיה מתח בין המדינות על פני כדור הארץ, הסיבוכים והסכסוכים ביניהם יימשכו בעוצמה - זה הזמן של הגאולה ועבודתו של משיח צדקנו לטיהור העולם.

הגשם והסופות שהיו ביום חמישי בארץ ישראל הם מעשיו של בורא עולם, שפתח את הברכה ואת הדרך לכניסת החורף והתחלתו. כשהתפללו "משיב הרוח ומוריד הגשם", פתח הקדוש-ברוך-הוא רוח וגשמים בארץ ישראל! זה היה סימן ברכה לחיים טובים ולחורף טוב ובריא לכל ארץ ישראל הקדושה.

בתקופת החגים שעברנו, החל מסליחות חודש אלול, ראש השנה, יום כיפור, סוכות, הושענא רבה ובשמחת תורה - כל היהודים חזרו בתשובה! יש שצמו ביום הכיפורים, יש שהתפללו, יש שקיימו מִצְוַת בניית סוכה, יש שעשו גמילות חסדים ותרמו לנזקקים. אבא שבשמיים רואה את כל המצוות של היהודים, את כל המעשים הטובים, את לימוד התורה והתפילות. אפילו ליהודים לא דתיים היו הרהורי תשובה, הרהורי לב ומחשבה. בורא עולם קיבל את ההתרגשות של היהודים הדתיים והלא דתיים, לקראת החגים, הקדוש-ברוך-הוא רשם את זה לִזְכות היהודים שלא שומרים תורה ומצוות, גם הרהורי התשובה, הרהורי הלב והמחשבה לתשובה, נרשמו לזכותם. שמע והקשיב הקדוש-ברוך-הוא להתרגשותם בחגים, שמע את תפילתם של כל היהודים האמיתיים, ללא יוצא מן הכלל, שומרי תורה או לא שומרי תורה, קיבל אותה בתשובה, קיבל את מצוותיהם וגם כיפר להם.

במצרים הנילוס רועש וגועש. הקדוש-ברוך-הוא כועס מאוד על מצרים, על המנהרות שהם עושים מתחת לתעלה שתוכניתם למלחמה - לא ייצא להם מזה כלום, זה לא לשלום. הנילוס גועש ורועש ויעלה על גדותיו בעיתו ובזמנו. הכלכלה במצרים הולכת ודועכת, אין שם שום דבר טוב, הרעב כבד מאוד ואין להם לחם לאכול.

ירדן מחכה שתקום מדינה פלסטינית, שתמשיך 'לדוג דגים'. ירדן ואבו מאזן מתכננים כל הזמן תוכניות מה לעשות.

הערבים סביב מזרח ירושלים וחברון - חלק גדול מהם אין בהם אמונה. חלק מבעלי תעודת זהות כחולה, עוזרים מאוד לגויים שמחוץ לארץ ישראל. הם התחתנו והתערבבו ביניהם וזה גורם לבעיות קשות בארץ ישראל. הם חיים באשליות, בסוג של דמיון שאם תפרוץ מלחמה וצה"ל יהיה עסוק בגבולות, חלק מהם יפְגעו בארץ ישראל – חס ושלום.

חמאס ודאע"ש אותו הדבר, ממזרים ועמלקים, כולם מוסלמים.

כל המתנגדים וההתנגדויות למקומות הקדושים בארץ ישראל, מה הפלא? כולם גויים.

איראן רוצה להיות בכותרות והיא כאילו נלחמת בדאע"ש, הכל סיפורים, לא עושה כלום.

לערב-הסעודית ומדינות המפרץ לא אכפת מאף אחד, לא אכפת להם שבכל מדינות ערב רעבים ללחם.

בתורכיה תהיה מהפכה, לא לדאוג. תורכיה כבר לא מה שהייתה פעם, ארדואן מלא בדאע"ש, איבד את ההגה, אין שליטה. ארדואן לא רוצה שארצות הברית או אחרים יתערבו בסוריה. דאע"ש מאיים עליו שיגיד להם שלא יתערבו במלחמה בדאע"ש וכאילו תורכיה תעשה סדר.

לבנון לא רוצה להתעסק עִם ישראל בכלל.

נסראללה וחיזבאללה שותקים. מחכה שסוריה תקום לתחייה, כדי שיהיה לו כוח מסוריה ואיראן, ויחזור לכוחותיו כדי לעשות בלאגן. שימשיך לחכות.

עיראק מתפרקת ונהרסת, כולם רבים עם כולם.

סוריה נגמרה.

רוסיה מניעה את סוריה עם חוטים.

בארצות הברית המועמדים נלחמים ומתווכחים על הזימה. במקום לדבר איך לחזק את ארצות הברית בביטחון, בכלכלה, בתיירות, מעניין אותם רק מי עשה יותר זימה או גנב יותר.

ברצועת עזה ממשיכים לחפור מנהרות. צה"ל צריך לדעת איפה מתחילה מנהרה ומשם לפוצץ אותה.

כל אחד מחברי הכנסת צריך למלא את התפקיד למענו נבחר בארץ ישראל.

הורים יהודים יקרים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות, סמים, הימורים ושתייה חריפה.

אנשי הזימה, הגניבה והשוחד - ייתפסו במערומיהם.

הפליטים המוסלמים בכל העולם הולכים וכובשים את אירופה. אירופה תהפוך למוסלמית. כרגע יש שקט ועוד מעט יהיה גל של טרור שלא חשבו ולא דמיינו מעולם.

רחל אמנו מוחלת, מוחלת, מוחלת לכל היהודים בעם ישראל, כדי שלא תהיה הקפדה על בניה. מוחלת לבניה כדי שלא תהיה הקפדה עליהם, כדי שישתחררו מחבלי משיח! רחל מבכה על בניה, לרחל יש קשר ישיר עם בורא עולם, ואם חס ושלום היא מקפידה, בורא עולם מקפיד. לכן רחל היום מוחלת, מוחלת, מוחלת לכל עם ישראל ואז הקדוש-ברוך-הוא מוחל, מוחל, מוחל לכל עם ישראל ובקרוב ישחרר את מלך המשיח בפרהסיה!

בלי משיח כל העולם תוהו ובוהו וגוג ומגוג, בזכות שמשיח נמצא בישראל, פועל ועובד - עם ישראל מוגן ושמור! איתני הטבע וכל העולם סביב ישראל בתוהו ובוהו. בזכות משיח צדקנו שנמצא בארץ הקודש, כולם עומדים, קיימים, חיים ומצליחים. חוץ מאדם שבוחר בדרך העקומה של זימה ואי-קיום עשרת הדיברות. כל מי שחוזר בתשובה - מוגן ושמור על ידי משיח צדקנו! מי שחכם, עיניו בראשו ויודע מה קורה בעולם ובארץ ישראל - יידבק בקדוש-ברוך-הוא!

יהודים יקרים, צריכים לתקן את מידותינו, לרחם זה על זה ולוותר זה לזה גם כשזה נראה בלתי אפשרי. יהודים, זה הסוף. כלו כל הקיצין! משיח בפתח ומחכים לשופרות!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר