מתיחה מסוכנת

האוסטרלים שהצליחו להסתנן לצפון קוריאה בתחפושות של שחקני גולף

מורגן רויג ואיוון שיי, צעירים אוסטרלים בני 28, הצליחו להיכנס לתרות ספורט בצפון קוריאה המבודדת לאחר שהתחזו לחברי הנבחרת האוסטרלית לגולף. צפו בווידאו (מעניין, בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(Lupin Travel / facebook)

מורגן רויג ואיוון שיי, צעירים אוסטרלים בני 28, הצליחו להיכנס לתרות ספורט בצפון קוריאה המבודדת, לאחר שהתחזו לחברי הנבחרת האוסטרלית לגולף. לאחר שעזבו את המדינה וסיימו את הביקור והתחרות, חשפו השניים כי אינם באמת חברי הנבחרת האוסטרלית.

צפו בשחקנים האוסטרלים שחדרו לצפון קוריאה:

(9NEWS)

בראיונות לכלי התקשורת האוסטרלים סיפרו שני הצעירים כי המתיחה החלה בתפירת חליפות ירוקות ועליהן סמל נבחרת הגולף של אוסטרליה. "מארגני התחרות פנו אלינו כאילו אנחנו שחקנים של הנבחרת, אז פשוט לא הכחשנו את זה, החלטנו לזרום".

השחקנים האוסטרלים. בחולצות ירוקות (Lupin Travel / facebook)
(Lupin Travel / facebook)

וזה עבד: השניים השתתפו במשחקים במגרש הגולף, אך סיימו אותם במקום הכמעט אחרון. לצד זאת, הם סיפרו לתקשורת כי מלבד המשחקים נערכו להם סיורים בפיונגיאנג והם אפילו "זכו" להניח זרי פרחים באנדרטאות הזיכרון לדיקטטורים הקודמים ששלטו במדינה.

איוון שיי העריך כי הקוריאנים לא עלו עליהם בגלל אפשרויות התקשורת המוגבלות: "אני חושב שהסיבה להצלחה היא הגישה המוגבלת לאינטרנט במדינה. ככה לא הייתה להם אפשרות לחקור דבר על אודותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר