בשיעור השבועי

הגר"מ מזוז הוגדר "פאר הדור"; הגר"י יוסף שיגר עקיצה

הרב הראשי לישראל עקץ במרומז הקדשה שכתב אחיו לראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מזוז ובה הגדיר אותו "פאר הדור והדרו". "כל אחד הוא פאר הדור והדרו?" אמר הגר"י (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הגר"ד יוסף, הגר"י יוסף והגר"מ מזוז (צילום: יעקב כהן )

העקיצה של הרב הראשי להגדרה של אחיו: ערב הילולת מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, שיגר חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף הקדשה לראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיג מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז את הקונטרס התורני החדש שהוציא, וצירף לכך הקשה שצולמה והופצה בציבור ובה הוגדר הגר"מ מזוז "פאר הדור והדרו".

הערב, בשיעורו השבועי, התייחס הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף במרומז להקדשה של אחיו ועקץ: "לא על כל אחד כותבים 'פאר הדור והדרו'".

ההקדשה של הגר"ד יוסף לגר"מ מזוז (טוויטר / איתי גדסי)

בהקדשה כתב הגר"ד יסף לגר"מ מזוז: "למעלת כבוד ידידנו ואהבנו הגאון המפורסם, פאר הדור והדרו, סיני ועוקר הרים, זך השכל והרעיון, מרביץ תורה בישראל, משכיל נבון וחכם מאוד".

הגר"י יוסף התייחס במרומז להקדשה ואמר הערב בשיעורו השבועי המועבר בשידור חי ב"כיכר השבת": "החזון איש היה פאר הדור והדרו. תראו, לא על כל אחד כותבים 'פאר הדור והדרו', לא מה שכותבים ב'הקדשה' בחוברת 'פאר הדור והדרו' זה באמת. לא כותבים על כל אחד 'פאר הדור והדרו'".

הראשל"צ הוסיף: "לצערנו הרב היום התארים נהיו ככה... חריף ובקיא, סיני ועוקר הרים, פאר הדור והדרו, על כל אחד כותבים דברים כאלו. כל אחד הוא פאר הדור והדרו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר