אנחת רווחה

יממה לפני: בוטלה השביתה הגדולה של אגד

יש הסכמות: האוצר יעביר 150 מיליון להבטחת שכר העובדים באגד, והוחלט על צעדים בוני אמון. ל'כיכר השבת' נודע כי ח"כ משה גפני היה מעורב במגעים לפתרון הסכסוך (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנת נהגי אגד, השבוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בוטלה השביתה הכללית באגד. משרד האוצר וחברת 'אגד' הגיעו הערב (מוצ"ש) להסכמות במטרה למנוע את השביתה הכללית שהיתה מתוכננת בשבוע הקרוב.

על פי הודעת ההסתדרות, במסגרת ההבנות סוכם כי משרד האוצר יעביר סכום של כ-150 מיליון ש"ח להבטחת משכורות העובדים בחודשים הקרובים. כמו כן, הצדדים סיכמו על צעדים בוני אמון, בהם: מתן שי לחג לעובדים וכניסה למשא ומתן אינטנסיבי בן חודש ימים, שבמסגרתו ייחתם הסכם כולל בחברת אגד בראשותם של מנכ"ל האוצר, יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגד.

ח"כ גפני נפגש עם הנהלת אגד. השבוע (באדיבות המצלם)

ל"כיכר השבת" נודע כי מאחורי הקלעים לאורך כל השבוע שעבר נעשתה עבודה של יו''ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני מול משרד האוצר במטרה להגיע לפשרה מוסכמת.

ח"כ משה גפני, יחד עם שמוליק גרינברג סגן ראש עיריית בית שמש והממונה על התחבורה נפגשו עם יו"ר אגד אבי פרידמן, ראש אגף הכספים באגד ואריה פרנקל דובר אגד למגזר החרדי בנסיון לפתור את הסכסוך בין משרד האוצר לאגד ולמנוע את השביתה הגדולה של החברה שהיתה מעיקה על מאות אלפים משתמשי התחבורה הציבורית מכל המגזרים והחוגים.

הפגנה של נהגי אגד בירושלים, השבוע (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

במהלך המשא ומתן הקדחתני הבטיח שי באב"ד מנכ"ל משרד האוצר לח"כ גפני שיעשה כל מאמץ בכדי למנוע את השביתה המתוכננת. כעת מתברר כי התיווך נשא פרי והשביתה הגדולה מבוטלת.

מנכ"ל משרד האוצר, שי באבד מסר: "אני שמח שהצדדים גילו אחריות וביטלו שביתה שהייתה יכולה להסב נזק רב למשק ושבחודש הקרוב נכנס למו"מ אינטנסיבי עם אגד על מנת להגיע להסכם ארוך טווח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר