דרמה בעצרת בחירות

מחשש לאקדח: המאבטחים הורידו את טראמפ מהבמה. צפו

אלמוני צעק "אקדח", טראמפ קפא על מקומו ושלושה סוכני השירות החשאי זינקו אל הבמה והעבירו את המועמד הרפובליקני אל מאחורי הקלעים. התברר כי החשוד שנעצר לא היה חמוש • צפו (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ היוטיוב של טראמפ)

דרמה בעצרת: בעיצומה של עצרת בחירות ברינו, נבדה, התנפלו המאבטחים על דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, בשל החשש להימצאות כלי נשק אצל אחד המשתתפים.

הדרמה התחוללה באמצע הנאום של טראמפ, שנראה לפתע קופא ומביט בחרדה לכיוון הקהל. בתוך שניות ספורות זינקו שלושה סוכני השירות החשאי על הבמה, סיככו על טראמפ והובילו אותו אל מאחורי הקלעים.

במקביל, אנשי ביטחון חמושים ברובים השתלטו על אחד הנוכחים, הפילו אותו על הרצפה, אזקו אותו והובילו אותו אל מחוץ לאולם.

לאחר שהדרמה הסתיימה, כעבור מספר דקות, שב טראמם אל הבמה והודה לאנשי השירות החשאי. "אני רוצה להודות לשירות החשאי. האנשים האלה נהדרים", אמר טראמפ.

טראמפ הוסיף ואמר כי "אף אחד לא אמר שזה הולך להיות קל עבורנו, אבל לעולם לא יעצרו אותנו".

השירות החשאי פרסם כעבור מספר שעות הבהרה בה טען כי המהומה החלה בשל החשש להימצאות אקדח אצל אחד הנוכחים באולם.

"ממש בסמוך לבמה, אדם בלתי מזוהה צעק את המילה 'אקדח'", נמסר מהשירות. "סוכני השירות החשאי ושוטרי משטרת רינו ניגשו ישר לעניין וביצעו חיפוש ייסודי, אך לא נמצא שום כלי נשק".

לאחר סיום העצרת אמר טראמפ: "אני רוצה להודות לאנשי השירות החשאי של ארה"ב ולגורמי אכיפת החוק בנבדה על התגובה המהירה והמקצועית שלהם. אני גם רוצה להודות לאלפי הנוכחים על תמיכתם הבלתי מעורערת. אנחנו נהפוך את אמריקה לגדולה שוב".

יוזכר כי הרשויות בארה"ב פרסמו כי נבדקת אמינותן של מספר התרעות שהתקבלו בניו יורק, בטקסס ובווירג'יניה, על כוונת 'אל-קאעידה' לבצע פיגועים ביום הבחירות לנשיאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר