סכינים וקוראן

התבטאה 'אני בדרך לפיגוע' ונעצרה בביתה

מידע מודיעיני מאומת הוביל למעצר פלסטינית תושבת מזרח י-ם, שהיתה חמושה בסכינים בדרך לפעולת "הקרבה". בתוך כך, גם הפלסטינים מציגים סיכול פיגוע משלהם (חדשות בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הקוראן והסכינים לידו (צילום: דוברות המשטרה)

תושבת העיר העתיקה במזרח ירושלים, פלסטינית בת 36, נעצרה הלילה (ראשון) בידי כוחות הביטחון מאחר והתבטאה קודן לכן כי בכוונתה לבצע פיגוע.

בחיפוש שביצעו שוטרים ולוחמי מג"ב שהגיעו לביתה, נתפסו שתי סכינים המונחות ליד ספר קוראן והיא נעצרה. הפלסטינית הובאה לחקירה במרחב דוד במשטרת ירושלים, והיא צפויה היום להגיע לבית המשפט בעיר לשם הארכת מעצרה.

בתוך כך, בסוף השבוע סוכל פיגוע גדול ומתוחכם נגד כוח צה"ל בחברון, באמצעות מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית. הפיגוע שנועד לפגוע בכוחות צה"ל בחברון סוכל בעקבות מידע מדויק שהעבירו מנגנוני הביטחון הפלסטיניים לישראל, בדבר הימצאותו של מטען חבלה גדול בסמוך לעמדה צה"לית, בצד הפלסטיני.

חבלני מחוז ש"י של משטרת ישראל נטרלו את המטען, ומניח המטען נעצר על ידי הרשות הפלסטינית. הוא הודה בחקירתו כי תכנן פיגוע, ועדיין לא נשללת האפשרות שהוא פעל בשיתוף פעולה עם עוד פלסטיני שהיה אמור לפוצץ את המטען בעת שהמניח משליך בקבוק תבערה לעבר כוחות צה"ל, כך לפי התכנון, וכך למשוך אותם לעבר המקום בו המתין להם מטען החבלה - שיתפוצץ עליהם.

כזכור, רק ביום חמישי האחרון סוכל פיגוע דקירה נוסף שתכננה צעירה פלסטינית, כשלוחמי מג"ב עצרו אותה כשהיא חמושה בשני סכינים בדרכה לבצע פיגוע דקירה במערת המכפלה.

הצעירה, תושבת חברון בשנות ה-30 לחייה, התנהגה באופן שעורר את חשדם של לוחמים באחת מעמדות הבידוק סביב מערת המכפלה, מה שהוביל לביצוע חיפוש בתיקה, גילוי הסכינים שהוחבאו בו ומעצרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר