מצור בירושלים • בעקבות "כיכר השבת"

חברי מועצת העיר: אלו הפתרונות למצוקת הפקקים • צפו

ראש העיר י-ם, סגניו, חברי המועצה ואנשי המקצוע התכנסו לדון במצור על שכונת רמות - מדי בוקר. לאחריו, העניקו חברי המועצה ראיונות מסכמים ל'כיכר השבת': "אין פתרון לטווח המיידי" (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: נתנאל לייפר, כיכר השבת)

חברי מועצת העיר ירושלים, סגני ראש העיר ומנהלי האגפים, השתתפו הבוקר (ראשון) בישיבת החירום שכינס ראש העיר ניר ברקת בשכונת רמות, לדון במצור על השכונה - שהועלה לסדר היום ב"כיכר השבת" - מדי בוקר, כאשר עשרות אלפים נתקעים במשך זמן רב בפקק תנועה ארוך.

לאחר הכינוס, העניקו סגני ראש העיר וחבר המועצה ראיונות מסכמים ל"כיכר השבת", על הפתרונות האפשריים למצוקת הפקקים ברמות.

סגן ראש העיר, יצחק פינדרוס, אומר: "אני חייב להודות לכיכר השבת על קידום הנושא, ועל כך שהביאו חברי הנהלה רבים כל כך לפה. תושבי רמות לא יכולים להמשיך במצור זה חייב להיפתר".

חבר המועצה, שלמה רוזנשטיין אומר כי "הסיפור האמיתי זו האצה דרמטית של כביש 22, הפניית כל המשאבים לזה. אין ספק שכביש רמות לא יכול לקלוט בשום צורה שהיא את כמות הרכבים שמגיעה לגולדה מאיר".

חבר המועצה, דב קלמנוביץ' אומר כי "אנחנו סובלים בצורה מטורפת מהפקקים האלה. אני לא חושב שכרגע יש פתרונות אמיתיים לתושבי רמות החרדים ואחרים, הבעיה רק תלך ותחמיר".

חבר המועצה וסגן ראש העיר יוסי דייטש אומר כי "עצם הנוכחות של כל כך הרבה חברי מועצה בבוקר עם נציגי משרד התחבורה והאוצר זה אומר שלכולם אכפת ורוצים לפתור את הנושא, אך האמת שאין פתרון למחר בבוקר או לשבוע הבא אך יש רצון עז וכנה לפתור את הנושא".

חבר המועצה, יעקב הלפרין אומר: "אני לא איש בשורה, גם כל מה שיעשו בחודשים הקרובים ואפילו אם יהיה נת"צ (נתיב תחבורה ציבורית. נ"ל) זה יעזור בעשרה או עשרים אחוזים עד שיהיה כביש 22".

חבר המועצה, אליעזר ראוכברגר הוסיף כי" אין ספק שהישיבה תאיץ את הפתרונות, אך אין פתרונות מלאים אלא פתרונות חלקיים והתקווה שיסתערו על השטח ועל הפתרונות הקבועים לטווח ארוך".

חבר המועצה, ישראל קלרמן אמר כי "היה חשוב לראות את ההתגייסות של כולם לנושא, אין זבנג וגמרנו לפתור את זה, צריך להמשיך בנושא".

חבר המועצה, פיני עזרא אמר כי "לא נשלה את התושבים שמחר בבוקר לא יהיו פקקים, זה יהיה עוד הרבה זמן, אבל אני יכול לומר שיש פתרון בכביש 9 ובכביש 22. זה ייקח קצת זמן אבל בסוף זה יגיע".

קרא עוד:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר