בסיוע אנשי ש"ס

התפקיד החדש של צבי חקק - המשב"ק של מרן

משמשו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, צבי חקק, הסתדר בתפקיד חדש: ארגון כנס מטעם הסוכנות היהודית בהשתתפות עשרות רבנים ספרדים מהעולם. העלות: כמיליון שקל (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
צבי חקק ואריה דרעי (צילום: יעקב כהן )

צבי חקק, מי שהיה משמשו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, זוכה לתפקיד חדש: ארגון כנס, מטעם הסוכנות היהודית, שאליו יוזמנו עשרות רבנים ספרדיים מרחבי העולם, בעלות של כמיליון שקל.

על פי הדיווח ב'ישראל היום: "בסיועם של אנשי ש"ס, הוא אחראי להקמת גוף חדש שיאגד את כל הרבנים הספרדיים ברחבי העולם. בקרוב הם מתכננים להביא עשרות מהם לכינוס בישראל, שאותו תממן הסוכנות היהודית".

בשיחה עם העיתון אומר חקק: "מאז שהרב נפטר יש חור גדול, הרב היה מאחד את כולם, עכשיו אנחנו מנסים לאגד את הרבנים תחת מטרייה אחת. חשוב לנו לחזק את הקשר עם מועצת חכמי התורה, עם הרבנות הראשית, עם הח"כים וגם בין הרבנים לבין עצמם. אם כל אחד מכיר את השני זה כוח גדול".

לדבריו: "הבאתם לארץ של הרבנים בעוד כחודש מתאפשרת בעזרת הסוכנות היהודית, שם יש לש"ס נציגים בשמונה השנים האחרונות. זה לא חידוש, יש הרבה גופים רבניים שעושים דברים כאלה. אנחנו נביא רבנים מקהילות בעולם, מאמריקה, מצרפת, מקנדה, מבלגיה, מיוון, מטורקיה. המכנה המשותף של כולם הוא שהם כולם רבני יהדות ספרד".

ומה בתוכנית? הרבנים יבקרו בכותל ובמנהרות הכותל, בישיבת פורת יוסף המיתולוגית ובקברי צדיקים וגם יהיה יום לעילוי נשמת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר