המחנכים בצעד מחאה

בעקבות הפגיעה במנהל חיידר בוסטון: הלימודים יחלו ב-10

בעקבות הפגיעה במנהל חיידר בוסטון בבני ברק - בקרב על הצבת קרוואנים, הודיעו כל המלמדים כי במחאה על הנעשה, הלימודים מחר בחיידר יחלו בשעה 10 בבוקר • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הקרוואן, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

בעקבות הפגיעה הקשה במנהל תלמוד תורה בוסטון בבני ברק, הרב התן פוקסברומר, בשל המאבק על הצבת הקראוונים בחצר החיידר, מה שהביא לתיגרה ואלימות קשה, פרסמו היום (ראשון) מחנכי החיידר איגרת להורי התלמידים בה נכתב כי בשל הפגיעה יחלו מחר את הלימודים בשעה 10 בבוקר.

מהומה ואלימות בגלל קרוואן בשטח חיידר

המכתב להורים מצטט אימרות מהתלמוד על חובת המחאה ובעקבות כך נכתב: "אנו אנשי הצוות החינוכי בתלמוד תורה, בגנים ובכיתות, החווים מידי יום את האחריות המסירות וההשקעה בחינוך הילדים, הן על ידי והן על ידי צוות כל כיתה, מטרתנו ותפקידנו להנחיל חינוך ערכי ולהצמיח דור ירא שמיים ויודע ספר".

"האירוע שהתרחש אמש עומד בסתירה מול ערכי החינוך אותם אנו מנחילים לתלמידים", כותבים המלמדים, "הפגיעה היא בכל אחד ואחד מהמוסד כולו, על מוריו, מחנכיו, ערכיו ומוסריו".

"אי לכך", הם מודיעים, "בהתייעצות עם אנשי חינוך, יום הלימודים מחר, יום ב' (ו' חשון) יחל בשעה 10:00 בבוקר - לאחר תפילת שחרית וארוחת בוקר".

התקרית האלימה (באדיבות המצלם)

התלמידים להביא אישור חתום שהתפללו בבית. בנוסף, נכתב כי "בהוראת מורה הוראה לימודי הקודש יושלמו אחר הצהריים בכדי למנוע ביטול תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר