בעקבות האשמות

בני אלבז מגיב: "היא מפלצת, אני קורא לבית המשפט לזמן אותי"

הזמר המזרחי בני אלבז מגיב לטענות שהשמיעה נגדו הגננת העוקצת מיכל קליינמן ומכחיש את השמועות כי עזב את הארץ לאחר שהסתבך עם עבריינים: "אין לי פרנסה בישראל" (פלילים)

חיים אבני | כיכר השבת |
בני אלבז (צילום: מנדי הכטמן)

סערת 'זמר המהפכה': בעקבות טענותיה של מיכל קליינמן - הגננת לשעבר החשודה בהונאת ענק מבנקים ואנשי עסקים - נגד זמר הבית של ש"ס לשעבר, בני אלבז ששוהה בארצות הברית בשנה האחרונה כי הוא לכאורה מחזיק חלק מהכספים שעקצה ו"סחט אותה באיומים", בני אלבז מגיב לדברים בשיחה עם "כיכר השבת".

אלבז טוען כי מדובר ב"נוכלת סדרתית שהונתה את קרוביה וביניהם אביה", ומכחיש את כל הטענות שהעלתה קליינמן נגדו. לדבריו, ההיכרות בין השניים החלה לאחר שקליינמן ביקשה ממנו להקליט שיר לכבוד אירוע של בנה.

לטענתו, קליינמן הצליחה לרגש אותו כשסיפרה כי נולדה למשפחה חרדית בשכונת מאה שערים בירושלים ובגיל צעיר הועברה לברזיל ונכפה עליה אורח חיים חילוני. לא זו בלבד שהוא לא סחט אותה או איים עליה, כך לטענת אלבז, הוא הציל אותה משלושה ניסיונות התאבדות בעת ששהתה בביתו של רב מוכר בלוד.

בני אלבז מגיב (צילום: סלפי)

"השם עדי בשמיים, אין לי אחות בדבר הזה, אני לא מבין מה היא רוצה ממני" אומר אלבז ומוסיף כי הוא מבקש מבית המשפט בישראל להיות מזומן לעדות בנושא, על מנת שיוכל לשפוך אור על הפרשה ולטענתו להפריך את דבריה של קליינמן.

אלבז מתייחס לראשונה לטענות שהופצו על סכסוך עם משפחות פשע ישראליות, בעקבותיו הוא לכאורה שוהה בחו"ל ואומר ל"כיכר השבת" כי מדובר ב"שטויות". לדבריו: "עוד לא קמה משפחת פשע אחת בעולם שאני אדפוק לה חשבון. עזבתי לארצות הברית באופן זמני בכדי להתפרנס, יש לי עשרה ילדים בבית ובארץ אני לא מצליח למצוא פרנסה".

בנוגע לפרסומים על הקשר בינו לבין יוסי הררי, שהיה בעבר ראש כנופיית הפשע רמת עמידר אומר אלבז: "נכון שיוסי הררי הוא חבר קרוב - הוא ידיד נפש... הוא היום איש עסקים לגיטימי". אלבז מדגיש כי הוא סייע לשיקומם של עשרות אסירי עולם לשעבר וכי הוא לא רואה בעברם של האסירים בעיה.

אלבז נזהר מלהאשים במפורש את יו"ר ש"ס אריה דרעי במצבו הכלכלי, אך אומר כי הוא אינו מוצא עבודה בישראל "בגלל שתויגתי כזמר המהפכה". על הרצון שהשמיע בעבר לכהן כח"כ מטעם מפלגת ש"ס הוא אומר כי לא התכוון לכך ברצינות וכי הוא "הונחה" בעבר על ידי גורמים שונים לומר זאת.

קליינמן (צילום: באדיבות בני אלבז)

אלבז חוזר להאשים את קליינמן ואומר כי היא "מפלצת בדמות אדם והאדם השטני ביותר שהכרתי בחיי". לדבריו: "אני זוכר איך הלבשנו אותה בצורה שלא יזהו אותה ולא יוכלו לפגוע בה, זה עלה לי עשרות אלפי שקלים אבל עשיתי זאת רק על מנת לעזור ליהודיה במצוקה. אחרי שעזרתי לה היא שלחה לי מכתב בכתב ידה בו הוא מודה לי על כל העזרה".

כזכור, בשבוע שעבר התפרסם מכתב של מיכל קליינמן השוהה כעת במעצר עד לתום ההלכים המשפטיים נגדה, בו היא מאשימה את אלבז בסחיטה באיומים וטוענת כי הוא זה שמחזיק בכספים אותם המשטרה אינה מצליחה לאתר.

המכתב שכתבה קליינמן לאלבז בעבר (באדיבות המצלם)

במכתב מיוחד לבית המשפט כתבה קליינמן כי "קיים מחדל חקירתי חמור בכך שגורמים אלו לא נחקרו ביחס לפרשה. חלקם נחקרו אבל לא נעשה דבר למרות עדויות בתיק המעידות על מעשיהם... כתב האישום לוקה בעצימת עיניים מצד הפרקליטות אשר מתעלמת מן המלחמה המתנהלת בין בני אלבז לבין עו"ד זינגר, על גבי". במכתב כתבה קליינמן כי אם יאפשרו לה למסור את הדיווח המפורט, הוא ישפוך אור על הפרשה ויאפשר למצוא ולהשיב את כספי המלווים.

ראיון עם בעלה לשעבר של מיכל קליינמן (באדיבות ערוץ 10)

הסיפור פורסם לראשונה באתר "פוסטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר