הבחירות בארה"ב

פינקי וובר: "תוך 3 דקות מבינים שטראמפ משוגע, אצל קלינטון צריך 10 דקות בשביל זה"

המלחין האגדי פינקי וובר, התייחס לשאלה למי לבחור לנשיאות ארה"ב והגיב: "אחרי 3 דקות עם טראמפ מבינים שהוא משוגע, אצל קלינטון צריך לפחות 10 דקות כדי להבין את זה" (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום תמונה ראשית: shiezoli / youtube)

המלחין האגדי פינקי וובר, מי שאחראי ללא מעט מהשירים שכולנו מזמזמים עם המשפחה או חברים, מתייחס גם הוא לשאלה במי כדאי לתמוך בבחירות לנשיאות ארצות הברית - בדרכו המשעשעת.

"אחרי 3 דקות של שיחה עם דונלד טראמפ מבינים שהוא משוגע" אומר וובר, "אבל אצל קלינטון צריך לפחות 10 דקות של שיחה כדי להבין את זה".

כזכור, מבדיקה שערך "כיכר השבת" בשבוע שעבר עלה כי צעירים רבים מתעשיית המוזיקה החסידית תומכים בבחירות בארה"ב בדונלד טראמפ - זאת חרף הפרשות החמורות נקשרו בשמו.

עזרא פרידלנדר, לוביסט חרדי בוושינגטון המזוהה עם קלינטון, התייחס לתופעה בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי "צר לי על אותם חרדים שמתלהבים מבנאדם שגר כל חייו בניו יורק ובחייו לא פעל למען הציבור היהודי, וקל וחומר לא החרדי. עכשיו כולו מלא מילים יפות, אבל בעבר לא ראינו את זה".

זמרים חסידיים עם טראמפ (צילום סלפי)

"צעירים חרדים הולכים אחריו שולל כי הוא מדבר יפה, נואם בפאתוס ומשדר כביכול עוצמה. אבל בעצם הוא ריק מתוכן ומוליך את כולם שולל. אין לו שום הבנה במדיניות חוץ ופנים. הוא פשוט שחקן ועובד על כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר