אמריקה בוחרת

יומיים לבחירות: הסקרים מעניקים יתרון של כ-4% לקלינטון

המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון שוב פותחת פער על יריבה הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ. הפער בין השניים מגיע עד לחמישה אחוזים לטובת קלינטון. מה קורה במדינות המתנדנדות? (עולם)

הילרי קלינטון (צילום: shutterstock)

יומיים לבחירות בארצות הברית - שוב התחזקות לקלינטון: סקרים שמתפרסמים בשעות האחרונות (ראשון) בארצות הברית, מצביעים על התחזקות של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון.

סקר שפורסם היום על ידי רשת NBC ו"וול סטריט ג'ורנל" מצביע על פער של ארבעה אחוזים לטובת המועמדת הדמוקרטית, סקר אחר של רשת ABC ו"וושינגטון פוסט", מצביע על פער גדול יותר של חמישה אחוזים לטובתה של קלינטון. בסוף השבוע האחרון, עמד הפער בין המועמדים על שלושה אחוזים וסקרים אחרים אף הצביעו על פער של אחוז אחד לטובת טראמפ.

עיני המועמדים נשואות כעת למדינות המתנדנדות, שם המירוץ בין השניים צמוד מאוד. בפלורידה זוכים שני המועמדים לארבעים וחמישה אחוזים; באוהיו טראמפ מוביל באחוז אחד על קלינטון; בקרוליינה הצפונית טראמפ מוביל רק בשמונה עשיריות האחוז; בג'ורג'יה טראמפ מוביל בארבעה אחוזים וחצי ובאריזונה מוביל הרפובליקני בארבעה אחוזים.

בשעות הקרובות ועד ליום שלישי הגורלי, ינסו המתמודדים להשקיע את מרב המאמצים במדינות המפתח שיכריעו את הבחירות.

לפני כשבועיים, קלינטון הובילה על יריבה הרפובליקני טראמפ ביותר מעשרה אחוזים, אולם אז הגיעה החלטת ה-FBI לחדש את חקירתה של קלינטון, טרפה את הקלפים והביאה לנסיקה במעמדה.

דרמה באירוע של טראמפ, אמש (מתוך יוטיוב)

בליל אמש (מוצ"ש) הגיעה בתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ, איוונקה (יעל) טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר לתפילה בקברו של הרבי מליובאוויטש בקווינס. המשפחה הגיעה ללא כלי תקשורת ותועדה על ידי מתפללים ששהו באותו הזמן בציון הרבי.

יצויין כי משפחת קושנר, איוונקה שעברה גיור אורתודוקסי ובעלה, נוטלים חלק משמעותי בקמפיין לנשיאות ונחשבים ליועצים קרובים למועמד המבקש להיבחר לנשיאות ביום שלישי הקרוב. איוונקה אף נשאה לאחרונה דרשה מיוחדת בבית הכנסת דה שול בפלורידה הנחשבת למדינה מתנדנדת בה סיפרה על תמיכתו של אביה בתהליך גיורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר