יומיים לבחירות

ראש ה-FBI בהודעה מיוחדת: "הילרי קלינטון לא תועמד לדין"

ראש ה-FBI ג'יימס קומי בהודעה חריגה, יומיים לפני פתיחת הקלפיות בבחירות בארצות הברית: "עברנו על כל האימיילים של הילרי קלינטון - היא נקייה מחשד לפלילים" (חדשות, עולם)

הילרי קלינטון (צילום: shutterstock)

יומיים לבחירות בארצות הברית: ראש ה-FBI ג'יימס קומי מפתיע שוב. בהודעה שפרסם הערב קומי נאמר "כי בהמשך להודעת ה-FBI מתאריך 28/10/2016 בנוגע לפתיחת תיק החקירה נגד הילרי קלינטון בפרשת המיילים ולאחר בדיקת אלפי המיילים החשודים שנתפשו במחשבו של הסנאטור לשעבר אנטוני ווינר עולה כי אין חשד לעבירות פליליות במעשיה של קלינטון".

"לא שינינו את מסקנתנו מחודש יולי ולפיה מזכירת המדינה הילרי קלינטון נקייה מכל חשד לפלילים" הוסיף קומי,
ראש ה-FBI שיבח את פעילות אנשיו והוסיף "אני שמח מאד על העבודה היעילה של חוקרי ה FBI במהלך החודש האחרון ועל איכות העבודה בזמן הקצר ביותר שעמד לרשותם" נכתב בהודעתו של קומי.

כזכור לפני כשבוע הודיע ה-FBI כי הוא פותח מחדש את פרשת המיילים בה הייתה חשודה הילארי קלינטון, קלינטון נחשדה כי עשתה שימוש בשרת מיילים פרטי ולא מאובטח בזמן ששימשה כשרת חוץ, גורמים רפובליקנים טענו כי כמה מדינות הצליחו לשים את ידם על תכתובות המיילים של קלינטון.

תקרית חריגה באירוע של טראמפ, אמש (צילום: מתוך יוטיוב)

עם פרסום ההודעה לפני כשבועיים הידרדר מצבה של המועמדת הדמוקרטית קלינטון בסקרים שאף ניבאו ניצחון למתמודד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דולאנד טראמפ, אם כי ביום האחרון הצליחה קלינטון לאזן את הסקרים והיום חלקם טענו כי קלינטון מובילה בחמישה אחוזים על פני יריבה טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר