הצרכנים חוששים

מה הם מסתירים? שוב מחסור ב'אלופים' ו'כריות' של תלמה

חלק ממוצרי תלמה, של החברה שעמה החל גל החזרות המוצרים המזוהמים לפני כארבעה חודשים - יוניליוור, חסרים ממדפי חנויות רבים. צרכנים רבים שוב חוששים (חדשות, בריאות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תלמה. אלופים בהסתרות? (צילום: פלאש 90 וצילומסך)

מחסור גדול ניכר בדגני בוקר של תלמה, בעיקר מהמותגים המובילים, אלופים וכריות - כך מדווחים הבוקר ברשתות השיווק. בחברה שעמה החל כל גל 'ריקול' המוצרים לפני כ-4 חודשים, יוניליוור, טוענים כי מדובר במחסור נקודתי בלבד הנובע דווקא מביקושים גבוהים.

"קיימים חוסרים נקודתיים בלבד במספר מוצרי דגני בוקר של החברה, עקב מספר מצומצם של ימי ייצור בתקופת החגים, ביקושים גבוהים למוצרים ונהלי פיקוח ובקרת איכות מחמירים, המאטים את קצב הייצור", מסבירים ביוניליוור, מי שמשווקת את קורנפלקס תלמה.

מתי יסתיים המחסור שנוצר ומתי תחודש האספקה לרשתות עדיין לא ידוע, אך מה שבולט, הוא שמחסור דגני הבוקר על המדפים קיים רק אצל יונילוור, ולפי צרכנים ששוחחו עם 'ידיעות אחרונות' המביא את הנתונים, המחסור הזה מעלה אצלם את החשש ששוב החברה מסתירה מידע מהציבור, כפי שאירע בימים שלפני חשיפת הזיהום בדגנים.

כזכור, גם אז עצרה יוניליוור את האספקה ולא מסרה הסבר למחסור, מה שיצר מחסור בחנויות. אפילו כשנחשף הזיהום, המשיכה יוניליוור לטעון כי מוצרים מזוהמים לא שווקו על ידה, מה שהתברר בהמשך כטענה שקרית מאחר וכן הגיעו כאלה לבתי צרכנים כתוצאה ממשטח מזוהם בסלמונלה שיצא מהמפעל בערד.

אלא שממשרד הבריאות נמסר, כי לא ידוע להם כרגע על משהו שיכול לשפוך אור על הסיבה למחסור במוצרים, כמו אירוע חריג שהצריך דיווח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר