היתקלות שלא היתה

חשד: הקצין שזכה לתעודת הוקרה על נטרול מחבל - ניסה לרצוח

הותר לפרסום: קצין צה"ל שסיפר על מחבל שרץ לעברו כשסכין שלופה בידו, נעצר בחשד שזו גרסה שבדה מלבו ושירה למוות באדם חף מפשע. המתלונן נגדו, עבריין בעצמו. סיפור מוזר (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לתוכן הידיעה (צילום: דובר צה"ל)

לפני כשנתיים דיווח קצין בצה"ל על היתקלות עם מחבל, שניסה לחדור לשטח צבאי בדרום. כעת הותר לפרסום כי הקצין עצמו, שכבר אינו משרת בסדיר, נעצר לאחרונה בחשד ל...רצח בפרשה זו.

'נהג טרקטורון התקרב לגדר המקיפה את השטח הצבאי. כשהוא סירב לעצור, והתקדם אלי עם סכין בידו, נאלצתי לירות בו למוות' - זו הגרסה שמסר אז הקצין לחוקרים שבדקו את התקרית החריגה. בזמנו הוא היה נשמע אמין, ואף קיבל תעודת הוקרה על כך.

לאחרונה - כך דווח בקול ישראל - הקצין לשעבר נעצר בעקבות תלונה של קרוב משפחתו, שטען כי הקצין התוודה בפניו ששיקר והוא עצמו שתל את הסכין בזירת האירוע. חשוב לציין, כי קרוב המשפחה, המתלונן, הוא עבריין שנשא בעבר עונש על עברות התחזות ומרמה, אך גם קצין אחר הצטרף לדברים ודיווח כעת למפקדיו שכלל לא היה מדובר במחבל, שהקצין שנעצר הוא ששתל את הסכין בזירה והוא עצמו סיפר לו על כך לפני שחרורם מהצבא.

פרקליטו של הקצין, עורך הדין נחמי פיינבלט, מכחיש את המיוחס לו ואומר כי המתלונן הוא עבריין שהתלונן נגדו על רקע סכסוך בין השניים: "הסיפור הזוי. לא ייתכן שכל אמירה של עבריין מפוקפק תביא למעצרו של אדם מן היישוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר