איכות וכשרות מהודרת

על איזה יין בירכו הרבנים הראשיים לירושלים?

במעמד "הקבלת פני רבו" שהתקיים בסוכותיהם של הראשל"צ, הרב שלמה משה עמאר, והרב אריה שטרן, יקבי ברקן הקימו עמדה בה ניתנו לבאים כוסות יין מהיינות המובחרים שהיקב מציע (יין ואלכוהול, שיווקי)

הרבנים הראשיים לירושלים בירכו על יקבי ברקן (צילום: יחצ)

יקבי ברקן עלו על שולחנותיהם של הרבנים הראשיים לירושלים שליט"א, במעמד "הקבלת פני רבו" בסוכות. הרבנים הראשיים בירכו על יינות ברקן בכשרות מהודרת.

מעמד "הקבלת פני רבו" התקיים בסוכותיהם של הרבנים הראשיים לירושלים: הראשל"צ, הרב שלמה משה עמאר, והרב אריה שטרן, בהשתתפות רבני ערים וקהילות, דיינים, ראשי ישיבות ונבחרי ציבור.

ייקבי ברקן הקימו עמדה מיוחדת בה ניתנו לבאים כוסות יין מהיינות המובחרים שהיקב מציע. גם הרבנים הראשיים לירושלים בירכו על יינות ברקן, היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות.

מיקבי ברקן נמסר: "העובדה שיינות ברקן עלו על שולחנם של גדולי הרבנים שליט"א, מבטאת את אמונם והערכתם לכשרות המהודרת של ברקן כיקב הפועל על-פי הסטנדרטים המוקפדים ביותר בתחום הכשרות. זהו שילוב נדיר של איכות בינלאומית וכשרות למהדרין. ברקן הוכיח ששני התחומים משולבים אצלו זה בזה".

יקבי ברקן זכו לאורך השנים בכ- 200 מדליות בתחרויות בינלאומיות והוא היקב המעוטר ביותר בישראל. ברקן חולש על מעל 10,000 דונם כרמים בכל אזורי הגידול בארץ, ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. ליקב עשרות זנים הפרוסים בין הכרמים, כאשר כל זן מותאם לאזורי הגידול הטובים ביותר עבורו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר