אמא לבת 7: רופא סירב לטפל בילדתי האוטיסטית

רופא העובד עבור קופת חולים כללית סירב לטפל בילדה אוטיסטית בת 7 מהקריות שלא 'שיתפה עמו פעולה' לטענת הרופא (חדשות, בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

אטימות ורוע לב בקופת חולים כללית: אטימות, טיפשות, רוע לב או חוסר שימת לב? תבחרו אתם. תושבת קריית ביאליק הגיעה השבוע לביקור אצל רופא אוזניים עצמאי שעובד עבור קופת חולים כללית בכדי שיטפל בבתה הלוקה באוטיזם אך הרופא לא הסכים לבדוק את הילדה מאחר ולטענתו היא אינה משתפת פעולה.

נציין, כי ילדים הלוקים באוטיזם אינם מתקשרים עם הסביבה ועל כן כל פעילות ותקשור עימם אינה קלה לאדם זר אך בנוכחות אדם מוכר התקשורת עמם קלה יותר.

בפוסט שפרסמה האם בפייסבוק כתבה" "הבת שלי בקושי מדברת אבל אפשרה לו לערוך את הטיפול. בשבוע שעבר הגענו לביקורת, ולא ברור למה, היא חששה ממנו ועמדה ליד החלון במקום לשבת בכיסא. רציתי להרגיע אותה, קירבתי את הכיסא שבו היא הייתה אמורה לשבת לזה שלי, כדי שתהיה קרובה אליי, אך הרופא זעם על הזזת הכיסא ודרש להחזירו למקום, "כי רק שם אני בודק", הסברתי לו שהיא לא ילדה רגילה. היא לא התפרצה בזעם או משהו, פשוט לא כל כך שיתפה פעולה. הוא אמר לי, 'אני לא קם אליה. את צריכה ללכת לרופא אחר כי אני לא מטפל בילדים כאלה".

האם מתארת בפוסט את העלבון שחשה באותו רגע וכתבה "יצאתי מרוסקת בבכי. כל החיים לא הרגשתי ככה מושפלת, ולבי נשבר בשביל בתי. לא יכול להיות שרופא כזה ימשיך לטפל בבני אדם בכלל ובילדים בפרט".

בתגובה לפניה ששלחה האם לקופת חולים כללית נאמר לאם כי הרופא "ננזף" והוזהר, עוד אומרים בכללית כי הם רואים בחומרה כל התנהגות לא נאותה כלפי מטופלים, וכמובן כלפי אנשים עם צרכים מיוחדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר