גרפולוגיה: האם הילרי קלינטון עשויה מחומר של נשיאים?

ערב הבחירות לנשיאות בארה"ב - והקרב צמוד. הגרפולוגית תמר פינקלשטיין מנתחת את כתב ידה של המועמדת הילרי קלינטון ומנסה לברר עד כמה היא עשויה מחומר של נשיאים? (גרפולוגיה)

תמר פינקלשטיין | כיכר השבת |
הילרי קלינטון (צילום: shuttersock)

בפעם הקודמת מצאנו כמה פרטים מפתיעים על עברו של טראמפ ודמותו הבלתי מתנצלת. הפעם נעלה על שולחן הניתוחים את כתב ידה וחתימה של המועמדת הדמוקרטית והמתמודדת לרשת את התואר "הגברת הראשונה של ארה"ב" - הילרי קלינטון.

כפי משתקף מהצורות ה"חסכוניות" וה"זריזות" שמופיעות בכתב (פישוט אותיות, כתיבת חלקיהן העיקריים), קלינטון היא אישה אינטליגנטית וחריפה המסוגלת לשמור על ענייניות במגוון נושאים, לבצע "קיצורי דרך" יעילים בדרך להשגת מטרותיה ולהפריד בין עיקר לטפל כשנדרשת לקבל החלטות. עם זאת, היא עלולה להיות חסרת סבלנות כלפי אנשים שאינם עומדים בקצב שלה.

הזווית השמאלית הקלה בחתימה של הילרי מנוגדת לכיוון הזרימה הימני הטבעי שבכתיבה ומעידה על איפוק והמתנה לעיתוי הנכון כדי להגיב. כמו כן, ניתן ללמוד מכך שהיא יודעת היטב לשמור את הקלפים לעצמה.

לעומת זאת, הקווים הגמישים בחתימה והסיום החוטי, מעידים התנהלות גמישה במסגרת העשייה ויכולת ולתמרן במצבים שונים ומשתנים. בניגוד לנוקשותו של המתחרה, טראמפ.

אם נתייחס לטקסט הכתוב בכתב ידה, הרי שהסדר והבהירות המופיעים בו (שולי ימין ישרים, שורות ישרות) מלמדים על יכולת ארגון ותכנון ובהירות בחשיבה. קלינטון חושבת בצורה הגיונית, יודעת לתרגם את החשיבה שלה למעשים ולעמוד על שלה.

שימו לב לאות "t" (ראו תמונה) המכילה קו חוצה אופקי ארוך. אות שכזו מצויה הרבה אצל מנהיגים, והמשמעות היא הצבת יעדים ארוכי טווח, ומבט לעבר העתיד.

למרות ניפוחים והגזמות שמופיעים מדי פעם בכתב ידה, אם נשווה אותו לכתב ולחתימה של טראמפ, הרי שההערכה העצמית שלה ראלית יותר, בפרט שגודל החתימה שלה אינו מופרז ביחס לכתב, כפי שניתן להבחין בכתבים שונים החתומים על ידה. כאמור, בשונה מהחתימה של טראמפ שאינה פרופורציונלית ביחס לכתב ידו.

הילרי קלינטון נחשבת בציבור לאישה קרה ואדישה, אולם מהתבוננות בכתב ניתן לגלות כי היא די רחוקה מכך וניכרים בה נטיות לרגישות וחמימות, למעשה, קלינטון פיתחה לעצמה מנגנון שיסייע לה להתגבר על רגשות עדינים העלולים לדרדר אותה לשבריריות, כדי שתוכל להתמודד בקור רוח כנגד משברים וקשיים.

עדיין, זוהי הסוואה חיצונית לרגשות האמיתיים הגועשים בתוכה פנימה. באופן זה, ניתן להסביר את צורת התמודדותה בתקופה בה היו האשמות נגד בעלה, ביל קלינטון, שהעיבו על מערכת היחסים שלהם, ואת בחירתה להמשיך לעמוד לצדו ולתמוך בו, מלבד האינטרסים הפוליטיים שלה.

ניתן לראות אצל הילרי אמביציה חומרית ותאוות ממון באופן המשבש את שיקול הדעת ושואב אותה לאיתור הזדמנויות נוספות לעוד ועוד השקעות וכסף, בין השאר, בירידות מופרזת מאד של האות "y " (ראו תמונה) לאזור התחתון, שמסמל, בין השאר, את עולם הדחפים והחומר.

לכך מצטרפים גם אלמנטים של אי יושר, הסתרה, מצג כוזב ומראית עין של כביכול התחשבות בסייגים ומגבלות על עשיית רווחים וכסף, כאשר בפועל, היא מחפשת דרכים מתוחכמות לעקוף חוק ותקנות, כפי שנחשף לאחרונה בתקשורת. לאור זאת, אין פלא שההחלטה המונחת היום בידי הבוחר האמריקאי, אינה קלה כלל וכלל.

>> לכל הטורים של תמר פינקלשטיין על גרפולוגיה ופענוח ציורים

תמר פינקלשטיין - גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה לגרפולוגיה מדעית בישראל. מרצה ויועצת על פי איבחון כתב-יד וציורים.

טל': 052-801-2031 | tamarf.grapho@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר