בעקבות "כיכר השבת"

בן דהן מגיב לש"ס: הם לא דיברו איתי על בחירת רבני התיישבות

"לא היו דברים מעולם, הכל פרי דמיונם הקודח של ה'בכירים'", כך מגיבים בלשכת סגן השר אלי בן דהן, בעקבות טענות ש"ס - שהובאו ב"כיכר השבת" - על שיתוף הפעולה עם בן דהן (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי בן דהן ואריה דערי (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

סגן שר הביטחון אלי בן דהן מגיב לטענות בכירי ש"ס שפורסמו הבוקר (שלישי) ב"כיכר השבת" ובמרכזם: המהלך לשינוי הליך בחירת רבני התיישבות הובאה בהסכמת בן דהן וכי הסיבה שהוא חוזר בו היא בשל כותרות בתקשורת. בן דהן מכחיש ואומר כי אף אחד לא שוחח איתו בנואש.

כזכור, במשרד הדתות החליטו לשנות את הרכב גוף הבוחר, כך שלרבנות הראשית ולמשרד הדתות יהיו שלושה מתוך חמישה חברים בגוף הבוחר - זאת בניגוד למהלכים שהוביל בן דהן בזמן כהונתו במשרד.

בן דהן פנה למשרד המשפטים וביקש את התערבותם מאחר ולטענתו מדובר בניסיון להביא לבחירת רבנים חרדים, אלו שיזכו לתמיכת ש"ס.

בכירים בתנועת ש"ס המעורים בנושא תקפו את בן דהן וטענו בשיחה עם "כיכר השבת" כי המהלך נעשה בשיתוף פעולה איתו, אך כעת הוא התרגש מכותרות בתקשורת וחזר בו.

לדברי הבכירים במפלגה החרדית: "כל הנהלים נכתבו בצוותא עם אלי בן דהן ועם משרד המשפטים, בגלל כותרות בתקשורת הוא עשה פתאום פרסה ברגע אחרון לפני ההצבעה וקיבל רגליים קרות, אין לו להלין אלא על עצמו".

כעת טוענים בלשכת בן דהן כי לא התקיימו שיחות בין הצדדים. לדברי אנשי לשכתו: "לא היו דברים מעולם, הכל פרי דמיונם הקודח של ה'בכירים'. מעולם לא שוחחו עם סגן השר על תקנות אלו ובוודאי לא על הרצון לשנותן".

לדבריהם: "סגן השר הרב בן דהן אפשר מינוי של רבני התיישבות לאחר 11 שנות הקפאת המינויים, על ידי התקנות שתוקנו על ידו. סגן השר קבע כי הכוח לבחור רב יהיה בידי נציגי הישוב שבו מתעתד הרב לכהן, כך ראוי והסגן מעולם לא שינה את עמדתו בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר