"הצלחתם היא הצלחתנו"

מכללת מבחר מציגה הישגים יוצאי דופן ומסלול לימודים חדש

שני הישגים מרשימים מציגים במכללת מבחר עם פתיחת שנת הלימודים: פתיחת מסלול שירותי אנוש ולימודי טכנולוגיה ובנוסף 100% מתלמידות מסלול סיעוד עברו בהצלחה את בחינת הרישוי הממשלתית בסיעוד (לימודים, שיווקי)

פתיחת שנת הלימודים במכללת מבחר (צילום: יחצ)

במכללת מבחר מציינים בסיפוק את פתיחת שנת הלימודים תשע"ז. מאות תלמידים ותלמידות יכנסו בשבוע הבא לכיתות הלימוד, בין אם זה למסלולי המכינות השונים או לכיתות הלימוד לתואר ראשון או שני.

מכללת מבחר, המכללה החרדית הגדולה ביותר בישראל, פתחה השנה מסלול לימודים חדש בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת חיפה: שירותי אנוש ולימודי טכנולוגיה.

המסלול מעניק ללומדים בו קשת רחבה של כלים וידע לעיסוק בתחום משאבי אנוש תוך ניצול כלים טכנולוגיים מתקדמים.

הישג מרשים נוסף אותו מציינים במכללת מבחר הוא מעבר של 100% תלמידות מסלול סיעוד את מבחני ההסמכה של משרד הבריאות. המבחן מתקיים בסוף שנות הלימודים ומהווה רשיון לעסוק בתחום הסיעוד מטעם מדינת ישראל.

תלמידות המחזור השני לסיעוד ניגשו לאחרונה למבחן הדורש העמקה וידע מקצועי נרחב ועברו אותו, כולן ללא יוצאת מן הכלל.

הרב מאיר יעקובוביץ', מנכ"ל מבחר אומר כי "פתיחת שנת לימודים היא אירוע מרגש בכל שנה מחדש. אני רואה את חדוות הלמידה של הלומדים והלומדות, בכיתות הלימוד, במסדרונות הקמפוס ובקבוצות לימוד שונות במכללה".

"מכללת מבחר ממשיכה להתפתח ותמשיך, בעזרת ה', גם בעתיד להציע לתלמידים והתלמידות מגוון רחב מאד של מסלולי לימוד המותאמים לשוק התעסוקה הישראלי, מתוך מטרה ברורה כי כל בוגר ובוגרת שיהיו מעונינים לעבוד במקצוע אותו למדו יוכלו לעשות זאת. בהזדמנות זו אאחל הצלחה רבה לכל הבאים בשערינו, הצלחתם היא הצלחתנו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר