מדוע קלינטון וצוות הקמפיין "קפאו" באמצע המטוס?

מנהלי הקמפיין של קלינטון פרסמו בשעות האחרונות את "סרטון ההקפאה" המזהיר את המצביעים מקיפאון ומשאננות. הסרטון משעשע במעט, ובו נראים קלינטון, בעלה וצוות הקמפיין כ"קופאים". המסר לבוחרים ברור - "צאו להצביע" (בחירות 2016 בארה"ב)

(צילום: מטה קלינטון)

החשש הגדול ביותר של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, היא שאננותם של הבוחרים הדמוקרטים בארצות הברית. קלינטון פוחדת שהסקרים המנבאים לה ניצחון ירדימו את קהל בוחריה וישאירו אותם בבית.

בעוד מחנה טראמפ חש שהוא נלחם על הבית והמצביעים הרפובליקנים נחושים להחליף את שיטת הממשל, מנהלי הקמפיין של קלינטון פרסמו בשעות האחרונות את "סרטון ההקפאה" המזהיר את המצביעים מקיפאון ומשאננות. הסרטון משעשע במעט, ובו נראים קלינטון, בעלה וצוות הקמפיין כ"קופאים". המסר לבוחרים ברור - "צאו להצביע".

מוקדם יותר היום (שלישי), מימשה המועמדת הדמוקרטית קלינטון את זכותה להצביע בבחירות יחד עם בעלה הנשיא לשעבר ביל. בצאתה מהקלפי אמרה קלינטון: "אנשים רבים כל כך תלויים בתוצאות הבחירות הללו ובמשמעותן למדינה שלנו".

רשת ABC והעיתון "וושינגטון פוסט" פרסמו הצהרים סקר הקובע כי קלינטון מובילה על יריבה הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראפ בארבעה אחוזים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר