לא רק השמאל

גם העיתונאים החרדים נגד תגובת נתניהו לאילנה דיין

המחאה נגד תגובת ראש הממשלה לתכנית "עובדה" של אילנה דיין ממשיכה לעורר גלים. הפעם תא הכתבים המדיניים במכתב נגד ראש הממשלה, אליו הצטרפו גם עיתונאים חרדים (חדשות, בארץ)

אילנה דיין (צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)

גם תא הכתבים המדיניים יוצא חוצץ נגד תגובת ראש הממשלה: אם חשבתם שרק חברי הכנסת מהצד השמאלי של המפה יתקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע התגובה ששלח משרדו לתכנית "עובדה" שמתחה ביקורת קשה על התנהלות לקויה לכאורה של משרדו, מסתבר שגם העיתונאים לא חוסכים את שבטם מראש הממשלה ובפיהם טענות על התעלמות לכאורה של לשכת ראש הממשלה מבקשות ומשאלות שהציגו.

תא הכתבים המדיניים פרסם הערב מחאה על התגובה של ראש הממשלה, על המכתב חתומים חברי התא ובהם גם עיתונאים חרדים מהעיתונים 'משפחה' ו'המבשר'. במכתבם קובלים העיתונאים על היחס לו הם זוכים מלשכת ראש הממשלה.

במכתב נאמר "תא הכתבים המדיניים מוחה על המתקפה האישית וחסרת הרסן של לשכת ראש הממשלה נגד התכנית עובדה בערוץ 2 והעיתונאית אילנה דיין" עוד נאמר בתגובה "לראש הממשלה שמורה זכות התגובה אך תא הכתבים מצר על כך שהתגובה שניתנה לא התייחסה לממצאי התחקיר אלא הייתה כולה מסמך השתלחות בדיין".

תא הכתבים המשיך בתגובה בה טען כי "המצב בו לשכת ראש הממשלה מסרבת בעקביות להשיב לשאלות של עיתונאים ומשתלחת בהם בצורה בוטה תוך נבירה בחייהם הפרטיים של העיתונאים וניסיון לצבוע אותם בגוון פוליטי חותרת תחת עקרון חופש הביטוי".

כזכור אתמול פרסמה דיין תחקיר הנוגע להתנהלות לקוייה לכאורה של לשכת ראש הממשלה, בסיום התחקיר הקריאה דיין במשך כחמש דקות את תגובת ראש הממשלה בה נטען כי דיין היא אשת שמאל קיצוני והיא פועלת אישית ובצורה מגמתית נגד ראש הממשלה וממשלתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר