כל המידע לעולים להילולת רחל אמנו ע"ה

המונים יפקדו את קברה של רחל אמנו בבית לחם החל ממוצאי השבת הקרובה. בשל החשש מחילול שבת ההיערכות המשטרה תתחיל רק עם צאת השבת (חדשות, חרדים)

(צילום: Nati Shohat/Flash90)

המונים יפקדו את ציון קברה של רחל אמנו בבית לחם: החל ממוצאי השבת הקרובה צפויים להגיע לקברה של רחל אמנו עשרות אלפי מתפללים להילולת רחל אמנו שיום ההילולה שלה יחול בי"א במר חשוון החל בשבת הקרובה. במרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים נערכים לקליטת ההמונים והעמידו במקום סדרנים.

בשל החשש מחילול שבת מבהירים במקומות הקדושים כי ההתארגנות להילולה על ידי המשטרה תיעשה רק מצאת השבת, כמידי שנה יופעלו שאטלים של חברת אגד להסעת המתפללים מרחוב מלכי ישראל, בנייני האומה ואצטדיון טדי.

במשטרת ישראל מדגישים כי אוטובוסים פרטיים יופנו לאצטדיון טדי, משם הנוסעים יוסעו באמצעות מערך ההיסעים, כמו כן תתאפשר חניית כלי רכב בחניון המזרחי של טדי, לא ייאסף קהל על ציר תנועת ההיסעים.

הכניסה למתחם קבר רחל תותר להיסעים של 'אגד' ונכים. ולא תותר תנועת הולכי רגל על ציר נסיעת ההיסעים בין צומת הרוזמרין לקבר רחל אימנו.

ממשטרת ישראל נמסר כי המשטרה השלימה את היערכותה להגעת ההמונים והיא עיבתה את מערך הביטחון השוטף כמו כן תוגברה האבטחה על ידי צה"ל במרחב שבאחריותו העוטף את קבר רחל. עוד מדגישים במשטרה כי בשל עומסי תנועה צפויים, מומלץ לנוסעים לאזור גילה להשתמש בציר 50, בגין דרום.

  • לא תותר תנועת כלי רכב מצומת הרוזמרין לכיוון דרום.
  • תנועת כלי הרכב הנעים על ציר דרך חברון דרומה, תופנה ימינה לרחוב הרוזמרין.
  • לא תותר חניית כלי רכב ברחוב הרוזמרין ודרך חברון. כלי רכב שיחנו במקומות אסורים או יפריעו לתנועה – יגררו.

המשטרה פונה לציבור לנהוג בהתאם לחוק ולהוראות, לנהוג במשנה זהירות בשל ריבוי הולכי רגל ולהישמע להוראות השוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר